Hittade en rolig bild
Väldigt off topic men ja måste se va folket säger😂
Hittade en rolig bild på en blogg där råttägaren ställer frågan:
can u make a rat gay?
Och bilden då skulle vara dennes lilla försök till detta.
Jag höll på att skratta ihjäl mej då ja såg den lilla råttan hehe
http://cellularscale.blogspot.se/2012/10/can-you-turn-rat-gay.html
"Fantasy abandoned by reason produces impossible monsters"
Hahahaha herregud vilken pudding!;)
Jag tycker det är fruktansvärt respektlöst att stoppa upp djur överhuvudtaget, och så det här.. ett påklätt uppstoppat djur. Vem vill klä ut ett dött djur?😮 Visst, bilden var väl lite lustig, men uppstoppade djur creeps me out.
Vart står det att denna är uppstoppad?:o Att klä upp sitt husdjur i några sekunder är väll inte sååå farligt, beror dock vad det är för material den har på sig.
Har du frågat om tillstånd att lägga upp bilden? Annars bör du ta bort den och länka istället eftersom det bryter mot upphovsrättslagen. Obehaglig bild i övrigt, tycker precis som #2 att råttan ser uppstoppad ut.. :/
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Hur tar man bort bilden då?
#3 Jag ser helt enkelt att råttan är uppstoppad :)
Nej, det tycker jag inte att det är något fel på. En råtta lider knappast av att ha på sig en hatt eller något annat plagg i ett par sekunder för att bli fotograferad.. Men jag tycker det är otäckt med döda, uppstoppade djur. Och att folk sedan håller på med dem som om de vore leksaker, känns som att man har noll respekt för liv.😐
#5 klicka på Hantera på ditt första inlägg så kan du redigera det inom en timme efter att dumpublicerat kommentaren :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Tack Zakaraa🙂
AAAH!!
WTF ja läste aldrig hela inlägget om råttan på bilden men nu efter ja gjort det mår jag allvarligt talat illa och vill strypa folk som gör sådana saker!!!!!!
#9 :(
Men om råttan varit levande så hade det varit väldigt gulligt. Kan se framför mig att råttan inte varit så glad haha 😃
//Nike
Uppstoppad råtta.. 🤮😮
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
haha men guuud så söt!!
Han ser lite ut att fundera på om detta är rätt för honom😂