Mina flickors hem :)
dom ser ut att ha en bra bur, fast inredningen va lite mager.
men om du inte har lärt känna dom än så kan man ju vänta med att inreda buren alltför mycket men senare när dom har vant sig med dig så kan du utöka inredningen i buren så trivs dom säkert ennu bättre :)

Jaa exakt :) buren är lagom stor och sådär.. men jag började inreda idag. Har du lite tips på mer inredning? Hängmatta, hängkorg, stege, toalett, litet hus är det jag har just nu.
tipsa på! :)
Pinnar som man tar ute är bra för tänder och klor (tänk på vilket träslag som är bra för dem). Hyllplan i olika storlekar, finns att köpa på djuraffärer men själv gör jag egna av galler som jag fäster tallriksunderlägg på (mycket lättstädat). Rep av olika slag, IKEA har en massa bra saker (tror det finns trådar om det, använd sökfunktionen). Bara fantasin som stoppar
.
Lycka till!

Jag har 2 relativt stora pinnan i buren som verkar uppskattas :) Hyllplan ska jag skaffa på något vis men är inte riktigt säker på hur jag ska gå till väga ^^ Tack för tipsen iaf, då blir det att följa med morsan till IKEA nästa gång.. något som jag tidigare alltid vägrar :D hah. Här är min Lilly bild --- >
Tack!
Man kan ju ha ett rör, krukor, rep - grimskaft är mycket uppskattat, ja allt som inte kan skada råttorna ;) Fantasi
he he precis håller med dom andra ikea brukar ofta råttmänniskor kalla för råttägarens paradis ha ha man kan hitta jätte mycket grejer där om man tittar på saker och ting med rått ögon och rått inrednings syfte t.ex korallgräs och mini fångst är två saker som väldigt många har och så finns det såklart massa annat med