(S) 28/7 Dumboråtta
Har en hanråtta som behöver ett nytt hem efter att han tyvärr bråkar med sin burkamrat.
Han är en Black Dumbo Rex på ungefär 1 år och 2 månader från privat uppfödare men tyvärr utan stamtavla.
Han har ett fint temperament och man kan ta upp honom utan problem, men jag tror han är något dominant så han behöver sättas ihop med en eller flera hanbebisar om du bestämmer dig för att köpa honom.
Han finns att kolla på i Tumba söder om Sthlm och jag kommer att ta 50kr för honom.
Är annonsen kvar så finns han kvar!
Pris: 50 kronor
Detta ska en säljes/omplaceringsannons innehålla; födelsedatum färg, teckning o hårlag kön kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) faderns namn, födelsedatum, vikt moderns namn, födelsedatum, vikt syfte med parningen el om det är omplacering, anledning omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb ort där råttan/råttorna finns telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) Om annonsen ska vara låst eller ej
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Jag har svarat på det jag kan svara på.
Kan dock lägga till att den gärna får vara låst
#2 Du måste tyvärr fylla i just den mallen tror jag 😕
Du kan fylla i den och be någon som kan att flytta den till första inlägget!
födelsedatum ca 7 månader sedan, Vet inte exakta.
färg, teckning o hårlag Black Dumbo Rex
kön Hane
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)
Vet ejfaderns namn, födelsedatum, vikt
Vet ejmoderns namn, födelsedatum, vikt
Vet ejsyfte med parningen el om det är omplacering, anledning
behöver ett nytt hem efter att han tyvärr bråkar med sin burkamrat.
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
Dominant, beöhver sättas ihop med en eller fler råttbebsar.pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
Ej reggad. från privat uppfödare dock. 50krort där råttan/råttorna finns
Stockholm, tumba.telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus)
Endast första kontakt via PM.Om annonsen ska vara låst eller ej
Låst
Ni får gärna lägga till detta UTÖVER det jag redan skrivit!
Låst betyder väl att ingen kan skriva?
Ja, det gör det.
Ok sorry såg inte att du ej ville ha kontakt här :-)
råkade skriva att han e 7 månader i uppdateringen.. nej, han e ca 1 år och 2 månader
Tråden låses då trådskaparen önskar detta. Bara skicka pm om den skall låsas upp eller information/bild läggas till :-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.