Råttor iFokus

Råttor

Etikettburen-boende-inredning
Läst 1700 ggr
Myrstugan
0

Billigaste Sputnikarna

Hej, tänkte investera i sputnik xl och undrar vilken webb-butik som är billigast att köpa dessa ifrån. Någon här som nyligen har köpt?

isabella93
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Rat Warehouse har hyfsat billiga Sputnikar (£4.5), och i många olika färger:

http://ratwarehouse.com/shop_view.php?cat=22

Jag köpte en Orange/Röd Sputnik, tillsammans med en del andra saker, därifrån i höstas.

Lancia
0

Köper också alltid mina sputniks på ratwarehouse :)

[Emelie321]
0

Jag köpte alldeles nyligen två svartvita sputniks XL från zooplus.dk, det tog en vecka och en dag att få hem dem :)

Dessvärre dissar alla råttorna sina förskottsjulklappar totalt! :O Köpte dem just därför att jag sett så många bilder på sputnikmys här på forumet, men mina knäppbollar höll visst inte med :P

Krakelisprak
0

Jag beställer här, tar två veckor att få hem det, just nu säljer dom ut sputnikar ;)

Dom har andra roligheter oxå :)

www.equinecaninefeline.com

Zakaraa
0

Köpt mina i butik
Jag vill köpa från ratwarehouse men då jag skulle komma upp i så pass hög fraktkostnad att jag inte skulle ha råd.. (jättesynd för de har så otroligt fina saker! Köpte en ring därifrån)

Att köpa från Zooplus (dk/com) skulle kosta för mycket i frakt också då jag inte kan komma upp i fri frakt kostnaden :P

Equinecaninefeline har jag riktigt dåliga erfarenheter från så de kommer jag aldrig mer stödja.. De skulle jag rent av vilja varna för då de är extremt dåliga i min erfarenhet.

Så det beror lite på vad du vill köpa, vill du massor med vackra färger och själva sputniken til lett bra pris är det ratwarehouse du ska handla för (men se upp med frakten) eller om du ska köpa ex. bur och liknande så du kommer upp i fri frakt så är Zooplus ett bra alternativ där också, dock tråkiga färger.

Lycka till i letandet! :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

attiratte
0

#1 hur mycket kostar det med frakt?

Zakaraa
0

#6 frakten beror på paketets vikt så enklast är att gå in och låsas göra en beställning så ser du

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

attiratte
0

#7 okej tack ;)