Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 931 ggr
AnnaL
0

Aktivera med råttknark

Här är ett smidigt sätt att aktivera råttorna om man har fyra eller fler (det verkar få plats tre på benet):
http://www.youtube.com/watch?v=rRFfWYACEKw

Mymlan
0

Så de kan anv sig av tuggben för hundar.. Ska ta ge mina det i så fall..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[Driva]
0

vilka galningar! jag tror ina skulle inte ens bry sig.. "vadå de är ju inte gjort av smör, varför ska vi då äta de?":)

sweet_heart83
0

Så många fina råttor!! Kyss Och så kul dom verkade tycka att benet var! Ska nog göra som mymlan och prova, om det inte är farligt på nåt sätt för dom att äta det?

Heda
0

Jag gav mina råtter hundben för ett par månadersen,och dem var i princip lika "galna"i benet som dessa på youtube,men nu ligger hundbenet bara där,dem gnager då och då.

amand
0

Åhh vilka sötnosaar! :D Vad kul dom såg ut att ha! :D

Zitos-360
0

OH SHIT VAD GULLIGT NÄR EN RÅTTA HÄNGDE I BENET OCH DEN ANDRA BARA SLÄPADE MED DEN!!!Skrattande

Stephanie
0

Hennes filmer är helt uuunderbara! Kyss Hon har 18 råttor där. (Kolla på We love the leg. Sååå söta!)

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Zitos-360
0
lolaisdenied
0

jäkla dator jag sitter på, kan inte kopiera… varför inte göra direktlänk???? >______<

Lollo86
0

den där råttan är nog livrädd skulle jag tro.

om den nu är äkta?

Mischa
0

Har testat ett litet hundtugg, men mina tyckte inte det var intressant…

≧◔◡◔≦

Zitos-360
0

men det går inte göra en direktlänk! cpdata

Zitos-360
0

mene!!!

lolaisdenied
0

är det inte bara till att trycka enter efter att man klistrat in länken? eller gåt man in efter på "hantera" under ens Avatar och ändrar det där? o.O

lolaisdenied
0

Åh så sött när de surfar!:D

Stephanie
0

För att lägga in en länk så får man markera texten man vill göra till en länk och sedan trycka på "länk-knappen" i menyraden. Den som är bredvid listningsknapparna (punkt och nummer-listor finns det där, bredvid nummerlistan är det en länk-knapp). Alltså kan man länka ett ord också: Länk

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[Driva]
0

är de bara jag som tycker synd om de surfande råttorna?

Lollo86
0

#20 nej jag håller fullt med dig. dom där råttorna är säkert livrädda för att hamna i vattnet. hur kan man göra så? bara för människans nöje..

CamillaS
0

20# 21# håller med er tycker inte där ser så veldans kul ut för råttorna dom kan ju inte direkt visa att dom e rädda när dom sitter sådär men dom sitter kanske kvar för att undvika att trilla i vattnet    :( stackarna..

Lollo86
0

#22 precis dom har ju inte mycket till alternativ om man säger så :(

perlir8
0

mm…fast man vet ju inte…..de verkade ju vana vid vatten men det är ju ändå lite hemskt….Fundersam

perlir8
0

är det vanliga tuggben för hundar..jag har en hund och den brukar få  ben av torkad oxhud, såna vanliga som finns i affärer. är det såna som råttor kan äta??

AnnaL
0

#25 Jag ger sådana till mina r88. De är inte superpopulära, men det gnags på dem när råttisarna är uttråkade och inte hittar något annat att demolera.

CamillaS
0

har sett den filmen förut den e så sötKyssSkrattande