Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 486 ggr
[1UpShroomish]
0

Söker: En busig liten hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har en flock på 4 honor varav en lilla Lumi, är väldigt deprimerad för att de andra tjejerna inte vill busa med henne. 

Hon har försökt ett tag nu men dom vill verkligen inte så jag tänkte att jag skulle ta in en liten flickbebis i flocken som hon kan busa och leka med igen.

Ända sen Heroin gick bort så har nog varit sån här mer eller mindre och tanken var först av avveckla min honflock (låta dom somna in tillsammans när tiden var inne) men jag klarar inte längre av att se henne såhär, hon bryr sig inte längre om värst mkt hon bara ligger och sen ledsen ut.

Jag har inga större krav förutom att det måste vara en hona såklart och att du antingen ska finnas runt om Karlstad eller om transport är möjligt annars.
Och om det är en liten rex eller dumbo flicka så gör det verkligen ingenting :)

Bilden är tagen från Lumi's bästa vinkel, nej då alla vinklar på henne är underbara :)

[1UpShroomish]
0

Kan tillägga att jag kommer snart åka till Eskilstuna så där omkring går också bra 😉

[1UpShroomish]
0

Putt, vill verkligen inte behöva köpa från djuraffär.

darkness
0

En tjej i forshaga sålde 4 honungar på facebook. Den där sidan som jag tror  heter "djr som söker hem i värmland" Hittar dock inte inlägget 😡

Men kan försöka hitta det om du vill? :)

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

[1UpShroomish]
0

Ja tack :)

darkness
0

Det går tyvärr inte att länka :( Men gruppen heter "Djur till salu/omplacering ENDAST värmland" Och inlägget är från ca 7 juli :) vet inte om de är sålda men du kan ju ta kontakt med henne ^^

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig