Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 577 ggr
Zolah
0

Kommer vara borta

Jag kommer nog vara borta lite smått från datorn, jag tror jag fått diskbråck igen. kan knappt sätta mig upp från sängen som det är nu, och det är inte så värst coolt ^^;

Så ni som väntar på PM eller behöver hjälp, ha lite tålamod eller kontakta en annan moderator. Jag kan förvisso använda mobilen men det är väldigt begränsat vad jag kan göra

/ Zo

Fjordell
4

Usch vad trist, sådant är aldrig kul. Krya på dig!🎈

Allamej
0

Hoppas min flunsa går över snart… diskbråck är så otroligt mycket värre men jag är vaken ungefär som en katt… drygt 5 timmar per dag. Så sajtvärden är ur kommission också

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[rinrats]
1

Jag lider verkligen med dig! Jag vet absolut vad du genomgår då jag själv haft diskbråck och ischias i vänstra benet. Jag var till Akuten varje natt och när jag äntligen fick en medicin som faktiskt hjälpte så ville dom inte skriva ut något mer…

Jag har även träffat en del läkare varav en hade blivit opererad för diskbråck och så sitter hon och säger till mig. -Du måste lära dig att leva med smärtan! Läkarvården är ett fiasko.

Men en dag insåg dem efter röntgen nr 2 att det kanske var bäst med en operation för mig. Så för snart 3 veckor sedan har jag varit opererad och jag känner inte av ett dyft. Jag hade glömt känslan att inte ha ont, jag hade glömt hur träningsvärk kändes. Jag är alltså 22 år och haft diskbråck i 4 år minst.

Nu vet jag inget om dig och ditt diskbråck men jag hoppas verkligen att du blir av med det. Ingen människa ska behöva gå igenom en sådan smärta som läkarna tycker att man skall. Så friskna till, ta hjälp!

Du kan fixa det!

Zolah
1

Tack så mycket ^^

Jag vet inte vad jag har riktigt, sist fick jag en spruta i ryggen och det blev okey efter nån vecka. Dock så sa dom då att om jag fortfarande hade ont efter sprutan skulle jag möjligen få en operation, vilket jag känner mig lite rädd för- Iofs så är jag även rädd för sprutan.

Kommer dock höra av mig till läkaren i morgon om inte min rygg på magiskt sätt blir bättre, vilket jag inte riktigt tror. Känns som en jäkla timing då jag känner jag vill fixa en hel del saker :/

Men det är ju kanon att du fått så mycket hjälp nu, bättre sent än aldrig :)

och tack igen, kommer nu smyga ner i sängen igen ( haha smyga ja.. xD kommer vara mer välta ner försiktigt ) och se på lite anime och hoppas på att jag somnar.

Vi ses förhoppningsvis snart, det är fruktansvärt tråkigt/obekvämt att bara ligga ner.

// Zo

zickan
0

Visst är det så skönt ;-). Låg en vecka med ischias efter 80 timmars jobb vecka. Finns inget värre när man har ont i kroppen.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[rinrats]
0

Vi håller tummarna för att det skall ge med sig av sig självt! :)

Zolah
2

HAHA! jag kan röra på mig idag!

har nästan lust att rulla runti sängen bara för att jag inte kunde igår xD

[rinrats]
0

#7 Åh vad härligt! 😃