Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 367 ggr
Zolah
0

(K) Sökes, mysig pojke!

Nu har jag mer än halverat min flock pga av olika skäl, inga dock med vilje. Detta år har varit mycket otur, har förlorat vänner till ålder, sjukdom och okända anledningar .

Just nu har jag bara två herrar kvar, Sockerkaka och Torsten. Dom är båda urgoa men Torsten har fått problem med sin andning och svarar inte på sin medicinering, och för säkerhetens skull ska jag nu försöka hitta iafl en till hanne till min flock.

**Det jag helst vill ha är :
**

**Ung hanne / Bäbis -
**

SRS reggad -

Utseende som inte är för likt nån av mina andra små karlar - 

Jag vill gärna prata med uppfödaren/försäljaren också, det kan vi göra antingen här i tråden eller via PM. Det är upp till dig :)

Jag kan tänka mig att ta en råtta som inte är reggad också men då vill jag känna mig trygg i personen som erbjuder djuret, jag vet att man aldrig kan vara hundra procent men ni vet hur man kan bli ;)

Vart råttan kommer att få bo?

Skellefteå i västerbotten, tillsammans med mig då förstås ;) Om det skulle vara nån annan längre bort kan vi diskutera om det går att lösa transport på nåt sätt, men om det är alldeles för långt så avstår jag nog för råttans skull.

Om det är några frågor om mig så är det bara ställa dem, här eller via PM. Har inte något att dölja precis

zickan
0

Finns en agouti kvar här som söker hem.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Zolah
0

Ok, hur gammal är han och var finns han?

wintermynta
0

Har en ag och en beigeish hane kvar född 28 april.

Zolah
0

Tack för era svar men jag skulle behöva veta lite mer, som var dom finns :) och ev. om det finns en hemsida eller bilder på dem?

:')
0

Zolah, jag ska köpa systern till hanen Zickan pratar om. De är runt 2 månader och finns i Västerås :) Vintaz har även en hane som söker hem.