Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1644 ggr
sarakaka
0

(S) Furet Tower

ORSAK
Jag har tidigare haft många råttor men tänker framöver hålla mig till mindre flockar. Därför vill jag sälja min Furet Tower.

SKICK
Den är i bra skick dock med ett hjul som lossnat. Själv brukar jag ställa en liten burk under så står den helt stadigt.
På grund av mindre skavanker, dock inget som stör funktionen av buren, sänker jag priset något.

AFFÄR
Jag bor centralt i Uppsala och har ingen bil så den får gärna hämtas upp. Vid affär gör jag en mycket noggrann rengöring av alla delar och monterar isär den. Jag kan göra en instruktion för hopmontering av buren som är väldigt enkel. :)

MEDFÖLJES
Hyllplan,trappor  hyllor, rör, en toalettlåda. Allt i plast och lättrengjort.

VARFÖR FURET TOWER?
Buren är stor, rolig, varierad och lätt att montera ihop, isär samt flytta. Det finns tre stora luckor så att buren är lättstädad.

sarakaka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på buren som är tagen för ungefär två veckor sedan.

Jag kan tänka mig att ta 800 kr för buren.  :)

:')
1

Vaaaa? Jag som precis köpt en för 1500kr och fick åka till Gävle, när jag bor i Uppsala 😮😮😮

Jaha, haha lycka till med försäljningen då :)

labbetrubbel
1

Intresserad!! Bor i Sthlm så är inte allt för långt! Vad är måtten ? Så ska jag se om den får plats!:-P

sarakaka
0

Längd 80 x Bredd 75 x Höjd 161 cm. :)
Vad roligt! Hoppas på det bästa! :)

labbetrubbel
0

#4 TYVÄRR så måste jag avstå, hitta absolut ingen så stor plats för buren i våran tvåa!! Jätte surt! Men hoppas du får den såld snart! :-)

sarakaka
0

Jag kan ta en buss med buren till köparens ort om köparen betalar resan. :)
T.ex. Västerås, Sala, Knivsta, Upplands Väsby, Östervåla etc.

sarakaka
0

Kan sänka priset om någon köper den snart. :(
Måste få bort den från min lilla lägenhet. xD

labbetrubbel
0

#har en kompis som letar bur! Kan kolla med henne så hör jag av mig imorgon till dig?:-) Hur mkt vill du max sänka till? :-)

sarakaka
0

#8 Beror på om jag måste åka iväg med buren långt bort för att få den såld. Om den blir hämtad kan jag ta 700.

sarakaka
0

Buren är nu såld och hämtad!

wintermynta
0

Då låser jag tråden.

Inlägget är låst för nya kommentarer