Furet XL i kanonskick! Buda!
Undersöker intresset för en Ferplast Furet XL. Buren är inte mer än 4 månader gammal och i den har det bott två rått-herrar. Nu ska jag flytta till mindre lägenhet vilket gör att herrarna också får göra det. Det är med andra ord inget fel på buren, den är fräsch, men för stor för oss.
Kom gärna med bud eller liknande. Jag kan tyvärr inte skicka den, jag har iaf ingen erfarenhet av att skicka så stora grejer. Har man förslag eller hjälp ang transport ut i Sverige mottages det hjärtligt. Annars finns den i Sandviken utanför Gävle.
kan man få en bild?
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Puffar lite här. Jag tänker mig ett pris på 1000 så jjagkam köpa en ny bur till mina pojkar.
Kommer du på hur du kan skicka den så är jag intresserad
//Jönköpingsbo
Hej! Det finns något som heter Bussgods, som jag har kikat lite på. Det skulle kosta ca. 500 (484;- om jag inte räknat fel någonstans) att skicka den, vilket är en summa som jag kan tänka mig att dela på. :)
Dela hus menar du? För priset som du skrev 1000kr är ju samma som man kan hitta ny. Jag har en gd?! Rival om det är av intresse? Köpt i höstas så fint skick!
Köp en ny då.