Pris kastrering i Happis
Någon här uppe i Haparanda som kanske vet hur mycket det kostr att kastrera råttor hos dom veterinärerna dom finns?:)
ingen som vet?
Du kanske kan ringa dem och fråga? :)
Haha ja vet inte nummren dit x) o när ja kolla på Google så går det ej rings ;o
#3 hmm.. Ja, då vet jag inte. Har aldrig varit till vet i Happis :P något nummer borde de ju ha tycker man :)
Det är inte hit man ska ringa då? :) http://www.xn--veterinrer-w5a.com/c/veterin%C3%A4rklinik_f%C3%B6r_s%C3%A4llskapsdjur_haparanda
#5 jaa jag pröva ringa dit o de gick inte kom ba fram nån kärring o börja prata om Telia typ x) men får pröva igen kanske.. Du vet inte ifall dom ha nån hemsida? Dom kanske har speciella tider för att kunna ringa.
#6 Tusan också! Jag har faktiskt ingen aning, har aldrig varit i kontakt med dem på något vis, jag håller bara till på Djurkliniken här i Öjebyn och Djursjukhuset i Gammelstad/Luleå. Men borde väl gå att ringa till någon annan veterinär här i norr som har kontaktuppgifter dit?
#7 jaa jag tror nog att jag ska försöka kolla upp det på nått sätt :) annars ha ja ju en billig bra veterinär utanför Umeå oxå som jag hade tänkt kastrera Felix på, men nu är han ju ensam o han trivs ju inte så ;/ och vi ska vara i Happis hela sommaren typ så isf lär han va ensam tills vi kommer em vilket är synd..