2 stora burar säljes!
Tänkte sälja mina stora burar pga av att jag ska köpa en ny.
Ena buren är Bredd: 100cm, höjd: 80cm och djup: 55cm. De här burarna är i vanliga fall omöjliga att komma åt i när man ska inreda, finns bara 4 små luckor från början, men har gjort två nya luckor på den, en stor i taket å en stor i fram, så den är jättelätt att inreda med hängmattor och grejer. Man får in en normalstor kattlåda genom luckorna :) så man inte behöver lyfta av gallret för att ta ut den. Man kan vika ner luckan i fram så funkar den som en gångväg upp i buren.
Sen har jag en FOP bur med måtten Höjd: 120cm, bredd: 60cm, djup: 60cm.
Den har tre hyllplan, man kan plocka ner buren i bitar. Nu sitter den ihop med buntband och hyllplanen sitter fast med pluggar och fixar stadgan i buren. Buren är på hjul, och har en utdragbar botten. Taket går att lyfta av. Det går stegar mellan hyllplanen.
Båda burarna har använts till råttor.
Vid intresse skicka ett mail till velsan01@hotmail.com
Eller pm:a här på iFokus.
Bilden är på när de va inredda. den lilla buren som står på den stora vita är såld. Burarna är tomma på inredning nu.
*putt*
1000kr för den vita och 800kr för fopen

synd du inte bor i skåne..:/
Åh, jag vill så gärna ha fopen… Har dock inte pengar :/
ruskigt synd att du bor så långt bort…
≧◔◡◔≦
*putt*
Skulle man kunna få veta ungefär vilka pris du tänkt dig?
Pris står ju i #2
fopen är såld. men anser att den vita var mycket bättre som råttbur :) sänker priset till 900. den kostade 1600 ny, och har lagt ner arbete på den, och den är trots allt i nyskick!
Om du har kvar buren då jag får mina pengar så köper jag den!
Men jag vet inte när det blir riktigt…
Har du inga råttor längre Velsan?
nope inga råttor, har jag inte haft på ett bra tag :)
saknar att ha rådisar, men får dröja ett tag till innan det blir råttor igen.
Verra, hör gärna av dig. kan inte ha buren ståendes hos mina föräldrar för alltid :P
Är den stora buren fortfarande till salu och i så fall vart bor du? :)
den är fortfarande till salu, den finns i Knivsta mellan Arlanda och Uppsala. kan eventuellt, men helst inte fås till huvudsta, solna i stockholm.

Är den fortfarande kvar?Vad har den i så fall för mått?
#17 Måtten står ju i det första inlägget.. :)

Jag såg det senare.
den finns kvar