världens SÄMSTA film!!
Har ni sett Altered Species? Det är en råttfilm. se den INTE!! Jag och pojkvännen hyrde den igår, för den verkade faktiskt på nåt sätt intressant (dock så visste jag nästan att detta var en sån där typisk film som gör att människor avskyr råttor) när man läste handlingen.
skriver handlingen här rakt av från fodralet:
Professor Schultz har uppfunnit en kemisk lösning som ska användas för att hitta och döda cancerceller. Lösningen kan förnya sig under så lång tid som det krävs för att oskadliggöra dödliga cancertumörer. Men när hans nya uppfinning av misstag hälls ut i avloppet och hamnar i kloaksystemet, är försöksråttorna inte de enda som förändras. Det medicinska experimentet har därmed tagit en dödlig vändning - och den kemiska lösningen visar sig vara mycket effektiv.
-----------------
Det var verkligen den sämsta skiten jag sett. den är från 2001, och då tycker man ju att dom borde ha rätt så bra effekter på filmer.. men nej då den "onda" råttan, som får det där medlet i sig, blir gigantisk (större än en människa) och ser ut som en levande gosedjurs råtta. så styr den alla andra små råttor (med ett ont rött öga som man ser då och då) så dom käkar upp en och en av människorna som är där. man vet exakt vad som kommer hända och vem som kommer dö o.s.v.
Det typiska är ju också att det är ungdomar med i filmen. ni vet sex och alkohol och sånt. kändes som att 20 minuter av filmen skulle man få se när ett av paren skulle ha sex och leta efter kondom. så FÖRBANNAT DÅLIGT!! rena rama porrifilmen haha! jag överdriver inte nu.
så direkt när en råtta har rymt så börjar alla ungdomar få kalla kårar och det kommer lite hemsk musik.
Kan ju säga att den som skrivit detta manuset AVSKYR råttor.
jag fattar att folk hatar råttor när dom ser detta för det är verkligen så sjukt! usch säger jag bara!
ja nu fick jag skriva av mig lite :D
Ojdå, den låter verkligen inte bra. Kanske man kan skaffa den enbart för att ha nåt att garva åt och kräkas på? 
ja det skulle enbart vara därför :D
Låter som en del pocketböcker jag läst. Jag är ju sån att jag gärna läser och ser usla råttinspirerade böcker/filmer för att få skratta lite 
Jag har just nu hemma tre böcker som heter: "De 11 överlevande - Råttorna" av Tommy Schinkler, "Råttboet" av James Herbert och "Råttorna" av James Herbert. Samtliga utgivna 1970-80 talet
Riktig hederlig smörja vars syfte är att skrämma, men ack så underhållande för mig.
haha jaså :D men då kanske du ska ta och se Altered Species då för då får du nog dig ett gott skratt också :D
det är ju typ 80-tals kvalité på filmen också :D
#4 Jag tar nog och hyr den snarast 

haha säg sedan vad du tycker om den, när du sett den :D