Hjälp med färg/teckning?
Skulle vara jättebra med en bild "underifrån" så man ser ifall de har slips mm 😃
Dock kan jag ju tillägga att bröderna till de två svarta (det blir det tror jag, eh?) har ju jag två bröder till hemma, Totoro och Cosmo. Totoro är blue variegated och Cosmo en tydlig black hooded. Inte för att det påverkar någonting, men ändå 😃
Kan inte den ljusbruna vara cinnamon? Någon får rätta mig om jag har fel. :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
#4# det är min gissning också
#2 Rufs ser ut att kunna vara en bareback (kan dock ha fel, men jag spekulerar bara lite 😃), eller en variegated mismarked, är så dålig men försöker läsa på om teckningar och färger 😕
Milo (den andra svarta hette så va?) ser ut att kunna vara variegated mm, med tanke på att han har liknande teckning som Totoro har!
#4 Det är vad jag har tänkt lite på nu på senaste, men eftersom jag är så dålig på färger så har jag inte vågat bestämma mig för det heh. Hans mage är vit!
#6 Hmm, kanske! Han har ju 3 små fläckar, 2 (mini fläckar) på ryggen och den som syns där på magen! Ja precis, Milo heter han! Ja det kan väl stämma? Han har inga fläckar på magen har jag för mig och sedan har han den där lilla vita pricken i pannan samt de svarta fläckarna som syns på ryggen! :D