Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 497 ggr
Elsis_00
0

(O) Intressekoll 5 månaders underbar pojke

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • födelsedatum 22/1-2013
  • färg, teckning o hårlag: Ba huskey roan, släthårig
  • kön: Hane
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 13/12
  • faderns namn, födelsedatum, vikt: Edward eller Arne
  • moderns namn, födelsedatum, vikt: Kiwi
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Se info längre ner.
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Se längre ner.
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 100kr
  • ort där råttan/råttorna finns: Årsunda 1,5 mil utanför Sandviken
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): PMA här på rif eller svara i tråden. 
  • Om annonsen ska vara låst eller ej: Ej låst.

Efter mycket tänkande så har jag nu kommit fram till att göra en omplaceringstråd till min älskade Frey. Det tar emot något oerhört men då situationen kommer att bli ohållbar här hemma och mina pojkar inte kommer att få den uppmärksamhet dom behöver framöver så är detta det bästa. Dessutom så är två av mina andra pojkar elaka mot Frey så han förtjänar verkligen något bättre.

Frey är min egenuppfödda kille. Han är supermysig på alla sätt och vis. Kommer alltid fram och undrar vad man gör när man är runt buren, och ska alltid vara med och kolla så allt är under kontroll. Han älskar att bli kliad bakom öronen och sover gärna innanför tröjan även om han just nu är inne i en väldigt aktiv period och helst vill springa och busa ;). Frey har aldrig någonsin varit dum mot varken människa eller råtta. 

Jag vill att Frey kommer till ett kärleksfullt hem där det finns minst en pojke sedan innan. Gärna någon i hans ålder då han är väldigt lekfull. Jag vill inte att han kommer till någon som har fått svalnat intresse eller ser honom som ett sällskap till hans burkompis somnar in. Jag vill att du/ni ska ha mycket tid över så min pojke får den uppmärksamhet och mys som han inte får här men som han förtjänar att få. Och jag vill fortsätta hålla kontakten med er.

PMa eller skriv här i tråden vid intresse.

Elsis_00
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fina Frey <3

Elsis_00
0

Putt

Elsis_00
0

Tråd kan låsas.

malin.maria
0

Är han omplacerad än??

Vänliga Hälsningar

Malin

Elsis_00
0

#4 min mamma bestämde sig för att ta mina pojkar tillsvidare så det löste sig väldigt bra eftersom hon har två flockar så mina pojkar kan vara delade :)

malin.maria
0

Ok, hojta till om läget skulle ändras :)

Vänliga Hälsningar

Malin

Elsis_00
0

#& Det gör jag :)