(K) ung pigg råtthane!
Hej! Tänkte att jag lägger in en liten annons här och ser om det finns någon liten råttgrabb till mig! Här bor nu två små grabbar på drygt 2mån och söker en jämngammal liten grabb som kan få bo här! Lite äldre och yngre går också bra men gärna inte äldre än 5-6mån ialf! Vad jag söker: En pigg grabb som har stor äventyrslust. Får gärna vara lite tuff och ta för sig. Det ska inte vara den lugnaste i kullen. Grabben vill jag ska funka som "klickerråtta" alt. Agility.(så kanske ni för en bild av vad jag söker mer ingående) Viktigt är att den är just tuff och VÅGAR utan att vara hispig! Söker alltså en liten "galning"!;-) Färg och teckning samt hårlag spelar ingen som helst roll, det är temperament och friskhet som jag är ute efter! Rödögd går dock bort men rubin går bra! Det jag kan erbjuda den är massor av kärlek och omsorg samt träning. Har ett par års erfarenhet av råttor så är absolut ingen "nybörjare"! Jag bor i Sthlm och ser gärna att även råttan finns här då jag varken har bil eller körkort att åka längre sträckor, tyvärr! Skriv här, eller pm:a! :-)