Ibland är de billiga
Ibland känner jag att damerna här hemma är väldigt billiga. Som idag. Alla tre är otroligt domstyriga, hittar bara på bus hela tiden och är där de inte får vara. Inte minst så drar Mascara med Gry (senaste tillskottet i familjen) på diverse upptåg. Känns verkligen som om att Gry tar efter lite beteenden och detta uppskattas absolut inte av matte - Mig.
Men så får man en dag sedan när de är så gosiga och då glömmer man helt bort att de innan retade gallfeber på en.
Någon som känner igen sig och kan berätta något roligt i detta ämne?
Mina var billiga när jag hittade 4 par söndergnagda skor i min skolåda 😈

Mvh Stephanie 

Min ena flicka är helt galen ibland hittar jag henne klättrandes på dammsugarslangen och när jag då säger Cornelia vad har mamma sagt om de där så bara stirrar hon på mig hoppar ner och kör värsta rally loppet på golvet. Min ena hanne försvinner alltid ja då får man gå till hatthyllan och lyfta på sambons kepsar jodå där ligger "lille" spajk och detta uppskattas inte av min sambo =D
Mina är aldrig billiga hehe… den dyraste maten ska det vara också!
Har hittills inte känt så inför råttorna men däremot mina katter..
Dom var riktigt billiga häromnatten kan jag säga ;) Hade en som slog mig i ansiktet, en som drog mig i tårna och en tredje som gallskrek och jamade för han ville ha mat.. :P
Mina var jävligt billiga när dom fick för sig att börja riva tidningspapper klockan halv fyra på morgonen när jag skulle upp och jobba vid sju….
Ja idag är min ena tjej riktigt jobbig! Hon vill alltid äta mitt smink och mitt nagelack och då menar jag inte i sminkväskan utan på mig!!! da fuuq… biter i min mascara o försöker frenetiskt äta upp mitt nagelack o när hon inser att det är hopplöst springer hon ut i köket i stället o rejvar bland disken vilket hon inte får och ibland så tror jag verkligen att hon vet att hon inte får det så hon gör drt bara för att jävlas. inte nog med det e hon på sin snälla lungna syster hela tiden o ska vara mongo herreguu haha