Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 2438 ggr
[Emma--]
3

(S) royal suite 95 double med tillbehör

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har mina sista råttor åkt till himlen och eftersom jag inte fler råttor ska ha pga allergi så säljer jag nu deras bur.

Mina tankar kring pris går att diskutera via mail. 

*Savic royal suite 95 double. 

Mått:

• Totalt: 95 x 63 x 159 cm.
  • Bur: 95 x 63 x 120 cm.

Använd ca 9 månader, hel och fräsch. Originalkartongen kvar! 1500 kr. 

Tillbehör: 
*2 längre ferplast rör (ett som består av 2 böjda rör och 1 rakt, det andra består av 3 böjda). 100 kr/st
+ en extra ring så man kan dela upp röret lite. Först till kvarn som vill ha ringen till nån av dom övre rören.

*2 raka ferplast rör. Ett färgat, ett genomskinligt. 50 kr/st
*10 kedjor till rören. (eventuellt lite fler) Följer med minst 2 kedjor/rör.

*2 ferplasthyllor. 50 kr/st. Dessa är nästan helt oanvända och är hela.
*1 stege som passar till hyllorna. 20 kr. Alternativt en hylla + stege för 60 kr. Stegen också i princip oanvänd.
*1 hörntoa 10 kr
*2 plasthus. Ett är lite gnagt på och kostar 30 kr, det andra är helt och kostar 40 kr.
*2 hus/sputniks som går att hänga i taket eller ställa på golvet. En är grå och har bara små gnagmärken. 40 kr.
Den andra är gul/grön och har lite mer gnagt på sig och är betydligt äldre och kostar 10 kr. 
*1 transportbur trixie. Hel och fräsch. 80 kr. 
*2 vattenflaskor 600 ml. 10 kr/st
*1 mindre plastskål. Gratis till nån som vill ha den och köper andra tillbehör.

Eller allt för 2000 kr. (prutat och klart. Satte först pris 2500 i blocketannonsen med tanke på hur fräsch buren var och hur mycket som följde med men tänkte att jag sänker till 2000 för allt)
Jag kommer inte sälja separat direkt utan tänker avvakta och se om någon vill köpa allt som ett paket men intresse går att visa.

Allt finns i Luleå och hämtas här. Går eventuellt att transportera till Arvidsjaur. 

Skicka ett pm vid intresse.

[Emma--]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

allt utom vattenflaskorna på bild.

StillaSinnet
2

Fin, välvårdad och bra pris! jag har redan två och stormtrivs med denna bur. hade jag plats så skulle jag ha köpt denna också, dirket!

👍

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

[Emma--]
0

#2 Visst är den härlig 🙂
Har varit guld värd när man haft ont i ryggen, vilket var en stor anledning till att jag köpte buren.

[igivearatsass]
0

Åh den skulle ja vilja ha… bor i Göteborg >_

MoaL
0

Pm skickat. 🙂

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

[Emma--]
1

Kan låsas då jag ska göra en annons för alla tillbehör eftersom buren är bokad :)

Zolah
0
Inlägget är låst för nya kommentarer