Söker 2 honor
Jag tänkte sprida mina vingar lite mer denna gången jag söker nya pälsklingar till flocken. Så jag tänkte varför inte skriva lite här? Jag bor i Göteborg med mina 2 flickor Siri och Spöket från Vintaz… hade 2 hanar men Sverker bor nu hos min bästa vän då hans bror vår älskade Loke fick cancer och vi fick avliva honom drygt 2 mån sedan :"( Har haft råttor innan det med men alltid hanar så nu tänkte jag bara ha honor. Mina råttor har det fantastiskt bra och får vara ute varje dag och får riktigt bra mat, bättre än mig haha. Siri tränar jag agility med o hon e så lättlärd o duktig:) Så nu söker jag alltså 2 honbebbar att utöka vår flock med. Utseendet är inte allt för mig det som är viktigt är temperament och att dem är friska råttrumpor! Någon uppfödare i närheten av Göteborg som ska ha kull inom framtiden? Västra götalands län? någon? :) kram natalie Siri o Spöket / kontaktas via pm
Jag kan intyga att råttorna kommer må som drottningar som får flytta in hos igivearatsass :)
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Kolla med Vapensyster. Hon har en kull just nu och är uppfödare här i Uddevalla, känner även en till uppfödare som bor här. 😃
Alla levande ting har lika värde!
Kraamiz
Maria / Candylands har en ljuvlig kull just nu, mamman är syster till min Alma. De finns i Mölnlycke.
If you fight love, you're always a loser
#1 ^^Oh ja x) #2 #3 Tack! :D Skickat pm till båda… :)