När är en råtta för 'arg'
När är en råtta för 'arg' för att kunna göras nånting åt? ( alltså, rehabiliteras osv )
Jag har nog ingen sån gräns, haft råttor som attackerat en från buren bara man gått förbi, som hatade människor så de såg rött. Dock funkade toppen med andra råttor.
men även tvärt om, klarade inte ens av lukten av andra råttor men bra men människor. Dock aldrig haft någon som vart både och så där kan jag nog inte yttra mig men det krävs MYCKET för att jag skulle säga att en råtta inte går att rehabilitera
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Jag har ju Ludde som både hatar andra råttor och människor. Han blev så vid 4 månaders åldern, från att ha varit världens snällaste till att vara.. Jaa en riktig aggressiv råtta.. Dock ska han få somna in snart då jag kämpat med honom och det har inte gett några resultat, han mår dåligt psykiskt.. Kan inte ge de jag önskar att jag kunde ge till honom. Går knappt att röra han utan att han flåsar, hoppar på en och biter… Så tråkigt då han utseende mässigt ser ut som en tjock Björn som man vill gosa med..:/

När den hugger oprovocerat.