Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 542 ggr
Zolah
0

[OT] Så UTRÅKAD

Just nu känns allt tråkigt, inga spel är roliga, finns inga sidor som är roliga ( förutom RiF då ;) )

Så jäkla trist alltså :c känner att något nytt att göra skulle vara bra, jag menar… För att kunna känna att saker är roliga behövs det verkligen något annat, för då lär säkert allt annat man har gjort bli kul igen eller?

nån som har tips vad man kan göra? Speciellt om man har en mager plånbok?

sockerrattan
0

Hälsa på mig 😉!

Mia//

Xristina
0

Tråkigaste tipset av dem alla: Ta en lång promenad :D i två timmar eller så

Bananbullar
0

Sy något! Eller börja kolla på någon serie. 🙂

Zolah
0

#1 Det vill jag gärna :D måste bara få in pengar ^^ och inte tajma det då det är midsommar.

Man kan ju alltid, ta med sin nån av pojkarna och gå¨runt, tråkiga är bara att det verkar bli en lång period här med regn :/ ( hoppas det försvinner snart, ska på lajv i helgen )

Jag har ingen symaskin T_T

har du några tips på serier? jag har som noll koll när jag inte har tv ( vi måste skaffa en kabel, möblerat om och då blev våran för kort lol )

:')
0

Bli medlem på LuckyLapine och föd upp marsvin eller kaniner med hjälp av riktig genetik :)

Lenichu
0

Åh, är i samma sits. Plus att jag gått och varit små-sjuk i tyåp två veckor nu, så har ingen energi till något heller. Jobbigt liv! :P Jag kollar iof på maaaaaaaaaaassssaaa serier! Och djuren håller en sällskap, men dom behöver ju vila med :P

prutt

Melissa V
1

Fixa/gör hemsida
knåpa fram ny logga/framtida
Läs en bok, bibblan är gratis
Lär dig något nytt du intresserat dig av, fördjupa dig på genetik eller dylik
Kolla igen allt du tänkt dig och se om de är något du kan börja med nu innan ekonomin, planera där lite

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

Bananbullar
0

#4 Vad tycker du om för serier? Här kommer lite exempel från mig som jag tycker är otroligt bra. 🙂

Prison break
Life Unexpected
Vänner
Big bang theory
Weeds
Skins (brittiska versionen)
Solsidan

kolpa
1

spela ett spel på Facebook som heter CANDY CRUSH hahah jag har själv blivit nördig!! Annars kan du ju (som jag gjorde nyss) baka bullar eller något annat:) Eller som jag också gjorde nyss, satte upp er hinder för att försöka få din råtta att hoppa över det:)

kolpa
0

#5 tack! Nu fick jag något att göra hehe:)

Lenichu
0

har så sjukt många tips på serier; 

Psych (ASBRA! kul + kriminal/detektivgrejs)
Criminal Minds
Misfits <3
Dexter
Grimm
Supernatural <3
Bates Motel
Hannibal
How I met your mother
Scrubs
Cold Case
Modern Family
Sherlock, brittiska serien, BÄST.

Vissa av den kanske alla har sett.. men ja, jag är TVnörd. :P

prutt

deeremf
1

Doctor Who (var dock inte lika ivrig som mig då nästa avsnitt inte kommer förän i November)

Zolah
0

Oj vad många svar jag fått xD

Jag sysslar med en hemsida numera lite dagligen då jag redigerar och uppdaterar en hemsida för lokal radion :3 Det är kul, men det tar som slut där med efter en stund.

Och böcker har jag haft svårt att läsa länge, jag har tom försökt prata med en läkare om det men det har som blivit bort viftat.

Och, nu låter jag  gnällig men jag vet inte vad jag är intresserad av riktigt. Allt känns verkligen tråkigt, och genetik är jag inte så insatt på då jag inte inom den snaraste framtiden planerat att föda upp.

Allt möjligt, kanske inte saker i stil med dallas osv xD men allt från tecknat, komedi, skräck… etc etc xD 

Spelar det redan, och har fastnat xD samma sak med… witch nånting?

Baka skulle vara kul någon dag faktis, och jag har faktis en sak kom jag på som jag vill testa. Syren saft! hittade det på pyssel i fokus :3

Tack allesammans för tipsen :D både på serier och andra grejjer ^^