Åhh lycklig!!
Åh i går kväll tingade jag 2 st flickor av en i djurås=D dom e små marsipaner än så länge
1 är rosa (utan nå tecken alls)
och den andra 1 hooded dock får vi se om det blir en black hooded eller om det finns flera blue hooded=D AAAAH! längtar!
Grattis :D
Hoppas inga komplikationer sker innan du får dom små liven ^^
säger jag med. hoppas att allt går bra=D dom föddes 30 maj=D
Vad kul :) de är som att vänta på julafton när man var liten ;)
Mvh. Sanne & Djuren
Japp! åhh hatar att vänta!!
tjock korvar x3
Är det bara jag.. eller ser den rosa ut att vara hooded? :)
Mvh. Sanne & Djuren
7# bra fråga=S syns nog om några dagar.
Jag tycker då verkligen den ser mörkare ut på ryggen.. och att man kan se teckningens slut å allt :) Men söt som socker är den!
Mvh. Sanne & Djuren
Den ser inte ut att vara hooded, det är bara det att huden fortfarande är rätt genomskinlig som man kan skymta mörkare partier, dessutom är pälsen på ryggen tjockast, så pälsen nedåt sidorna och på magen är mycket tunnare. Brukar ta några dagar extra efter att pälsen kommit som det går att se själva magteckningen, just för att pälsen är så tunn där. Men den är troligen eubk eller irish.
Färg beror helt på vad föräldrarna är och vad de bär på, så det tänker jag inte ens börja gissa på ;)
tror det kan vara en husky.
mamman e black hooded och pappan blue hooded
#13 isåfall förklarar det varför de ser ut som teckning på ryggen :) Men vi får la vänta å se när pälsen kommer fram :) dataskärmen kan ge synvilla!
Mvh. Sanne & Djuren
Kan vara en roan också, ja. Men jag tror på eubk. Eventuellt champagnefärgad, då pälsen är väldigt ljus och ögonen röda. Kan vara PEW också :) Om du inte vet vad föräldrarna bär på så är det väl bara att vänta och se vad lillen kan tänkas vara för något.
#16 Hur ser man att ögonen kommer bli röda ögon? :) (nyfiken och vill veta mer) Är bäbisar med svarta ögon mer mörka runt ögonen vid den åldern?
Själv tänkte jag på Champagne hooded :) aja spännande hur som helst
Mvh. Sanne & Djuren
hoppas på champange!!!
#17 Huden är såpass tunn på nyfödingarna så man ser igenom, trots att de inte öppnar ögonen än på länge. Det är lättast att se ögonfärg när de är absolut nyfödda fram tills innan de börjar få ordentligt med päls. På bilden i #10 ser man klart och tydligt att ögonen är röda :)
#19 Min hona Pixie( hon och hennes syster Xubi, ba eubk, flyttar hit på onsdag från Zickan! Dör så lycklig jag är!!) är champagne hooded 😉Hon är rödögd och som sin syster helt bedårande!! L Ä N G T A R
Instagram @enzo.bordercollie & @mydoodl3s puss o Kram
21# grattis=D visa kort?
Längtar tills dem kommer!
Bilderna är tagna av Zickan. …tror jag? Förmodligen
kanske ska göra en egen tråd till dem ist för att proppa din full med bilder😛
Åh så vacker champisen e=D
det är lugnt proppa på=)
kommer göra en tråd på niwah och namnlös sen=)
Tackar ;)
#33 Wow, vilken skön teckning! Inte konstigt att hon inte såg ut som en hooded först… undrar vad hon klassas som? Haha. Eller är det bilden som visar lite knasigt? Svårt att avgöra :D
nej hon har en sån vacker teckning=D helt underbar!
jaha det blev inte namnlös för hon utvcklade en pung=)