(S) Bur
Har en äldre råttbur till salu med diverse tillbehör. Buren är en ferrplastmodell med brun botten. Den har några år på nacken och därav lite rost och sprucken botten, dock inget som stört mig och mina råttor.
Mått ca:
80 cm hög
40 cm djup
Vet dessvärre inte måtten exakt, kan kollas upp mer exakt vid intresse.
Hade tänkt mig 400 kr för den + tillbehöret.
Finns i Tranemo, några mil utanför Borås.
Kommentera maila eller smsa/ring vid intresse
Mail: i.k_ludde@hotmail.com
Tel.: 0705881404
Jag skulle väldigt gärna köpa en av transportburarna, finns det möjlighet att få den t stockholm på ngt sätt?
Tror tyvärr att det inte går, då jag helst gärna inte fraktar sakerna ):
Har du transportburarna och de blå boet kvar vill jag gärna köpa dem.
If you fight love, you're always a loser
Jodå, allt finns kvar än så länge. Säljer det dock helst allt i ett :c
Men det skulle kanske gå för sig om du är villig att köpa det för typ 200 kr. Då både huset och transportburarna är i fint skick.
Det kan jag göra.
Då ska vi bara lösa transporten!
Okej. Har ingen bil så kan tyvärr inte ta mig utanför Tranemo vidare lätt. Men det kan nog lösa sig ändå.
Jag ska kolla om jag ska åt det hållet snart eller om nån kompis i närheten kan hämta.
Gör så, desto snabbare desto bättre!
Jag är gärna intresserad av rören om du säljer de vid sidan av? :)
Jo, fast jag fraktar dock inget.
jaha.. vart finns sakerna då?
jaha såg nu, där uppe :-S
Jepp, allt hämtas i Tranemo om inget annat nämns :)
Mina grejor kan hämtas på onsdag.
Hallå?
Jag måste veta var i Tranemo grejorna ska hämtas!
Kan du skicka ett telefonnummer i PM till mig SNART, så att min vän kan kontakta dig?
Hallå…..???
Tråkigt med oseriösa säljare.
Ursäkta, haft mycket de senaste dagarna och har inte haft möjligheten att sitta vid datorn, däremot står mitt telefonnummer i annonsen så skulle bara varit att höra av sig.
Du skriver "ju snabbare desto bättre" och har inte tid att bevaka din annons på tre dagar? Min kompis skulle till Tranemo i går och kunde hämtat då.
Jag la upp mitt telefonnummer av en anledning.
Så synd, jag antar att du inte är intresserad längre då?
Jag såg inte telefonnumret, mitt misstag. Men vi höll på att diskutera var och när i Tranemo. Jag vet inte när min kompis ska dit igen. Du verkar inte så värst intresserad av att sälja dina saker, tycker att du får bestämma dig.
#21 bor du i sthlm? För om du köper grejerna skulle jag väldigt gärna köpa en av transportburarna av dig om du inte har användning för dem båda :)
Jag bor i Skåne och skulle behöva båda… men det verkar inte som om TS vill sälja till mig fast jag kan ordna hämtning i Tranemo.
Aha ok men det e lugnt, tack ändå :)