Älskade, saknade Jack
Jack - April 2012 - Juni 2013
Jack flyttade hit i Augusti förra året. Inte ens ett år hann han bo här, men han har gjort ett enormt avtryck och jag älskar och saknar honom så vansinnigt mycket.
Efter många förkylningar, rossel, öronproblem, och så slutligen mycoplasma så orkade han inte mer. Min lilla ögonsten som alltid var så glad och nöjd.
Hos veterinären fick han först lugnande innan sprutan. Han kämpade vidare, och det behövdes i slutändan en spruta till för att han skulle somna :( Fyrtio minuter totalt låg han och i min famn och andades innan han somnade.
Jag sitter här och tokbölar just nu, jag kan inte fatta att Jack inte kommer komma gående och skuttande mot mig igen, fortsätta att träna att gå på två ben som han blivit så duktig på, träna klättring och balans, och slappa med mig i soffan framför TV:n.
Han behövde lämna oss alldeles för tidigt. Hans bröder kommer sakna honom, och jag hoppas att dom kan göra upp om en ny flockledare på ett bra sätt…
Jag hoppas han förstår mitt beslut att låta honom somna, och att jag får träffa honom igen en dag 😕
Beklagar :(
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Beklagar ♡
// Stephanie och hårbollarna 
beklagar=(
Ni kämpade endå in i det sista så du vet att du gjorde allt för honom.❤️
Beklagar sorgen för lille Jack.😕
Vila i frid Jack.🌺
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Styrkekramar till dig 🌺
http://ask.fm/JessicaReips
Vila i frid lilla Jack, och styrkekramar 🌺
Tack alla =´) ❤️
Lilla vännen, beklagar :(
Jacks öde har engagerat mej.. Kanske efter att du beskrivit hans söta personlighet, för att han ser ut som min Nikolai, eller för att jag kännt igen mej så mkt i det att kämpa mot sjukdom hos en råtta med kasst immunförsvar.. Försöka allt& vilja göra vadsomhelst för att den ska få vara frisk, fast man vet att det kommer ta den tillslut ändå.
Jack har haft det så bra hos dej, trots att hans kropp inte varit på topp alla gånger.
Nu är han med de andra änglaråttorna i den fantastiska råtthimlen.
Beklagar att du förlorat honom. 🌺
Bland det jobbigaste är att den enorma saknaden alltid kommer att finnas där. Vilket i och för sig bara bevisar hur mycket någon har betytt för en, och hur mycket man har fått ut av tiden som varit.
Det känns så tomt i pojkarnas bur nu. Max och Joakim är som natt och dag, och de har aldrig kommit särskilt bra överens. De sover sällan tillsammans. Jack höll ihop flocken på ett så fint sätt, och ville alltid sova sätt ihop med någon av bröderna, båda lika ofta. Jag har inte sett Joakim och Max ens sitta bredvid varandra sedan Jack lämnade dom, och de gör inget ihop när de springer löst. Tomrummet är så totalt, även för dom 😕
Tack för allt stöd genom Jacks sjukdomar, och jag önskar så att mycoplasman kunde lämna alla råttor ifred i framtiden 🌈