Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 944 ggr
Fridborg
10

Tack-tråden

Fick så himla mycket inspiration av Fjordell med en positiv tråd, så jag vill också ge mycket positiv energi åt forumet! Så detta tänkte jag skulle vara en tråd där man får ge ett tack till precis vem man vill för att göra någons dag!

Så mitt första tack går till Mikeiko för att hon är en superbra fodervärd och vän. Kram! ❤️

WarMinerTool
3

Mitt tack går till er alla som hjälpt mig allting :p Tack! :D

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

JoySurrender
3

Tack till Melissa som låter mig ha underbara Falgu på foder, och till Linda som låter mig ha Blå, den luddiga gosproppen.

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

[melinih]
4

Mitt tack går till Porlamarkens uppfödning som har gett mig underbara vänner!

Zolah
6

Jag vill tacka Sockerråttan för att hon är en sådan god vän, fick inte bara goda vänner från råttorna som kommer från henne utan hon och hennes familj också :)

Jag vill också tacka Allamej, som är i min mening awesome ^^

vill tacka alla andra också för ett sådant bra bemötande här på RIF :) Man får mycket stöd och information här

[juunii]
7

Mitt tack går till RIF, sajten har hjälpt mig sjukt mycket!
Utan er skulle jag ha köpt en zoo- råtta och använda spån som underlag 😃

ceccie
2

Jag vill tacka alla trevliga rått ägare som finns på rif. Ni är guld värda.

mikeiko
3

#0 D'aaaaaw ^-^ Kram tebaks :D

Bananbullar
1

Jag vill Tacka Wintermynta. För att alltid ha varit där, alltid hjälpt till och att jag alltid fått helt underbara råttor!

Juliastrom
1

Jag vill också tacka Wintermynta för fina och otroligt underbara råttor =)

[Anyniel]
2

Jag vill tacka Zickan för de underbara råttflickor jag har här hemma plus all kunskap hon delat med sig utav! 😊

Zakaraa
5

Mitt främsta tack går oavkortat till Terato som varit en enorm tillgång både för mig och mina råttor. En otrolig vän och fantastisk mentor, tack vare henne som jag orkat med alla de svåra perioderna!

Men även till Zickan som varit en fantastisk "vägg" när jag behövt råd och prata lite. Trots att jag inte hade någon råtta från henne förrän igår så fick man hjälp utan krav.

Och ett stort tack till Ladugårdens som gav mig den bästa råtta jag någonsin haft i min familj. Ladugårdens Bastuvisan som lämnade oss i förtid men som varit den mest fantastiska individ någonsin. Tack Ladugårdens för att jag fick chansen att lära känna Visan!

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

[[Mellebelle]]
5

Jag vill tacka fjordell och alla andra här på iFokus som fick mig att stoppa min planering med avlingen på Bianca! Och era stöttande ord, ni är underbar! ❤️

zickan
1

#11 💋

Kan passa på att tacka alla härliga köpare som varit så duktiga att hålla kontakten och berättat hur det gått för era små. 

Och tack till alla andra speciella personer där ute som förgyller mitt  och djurens liv. Vill inte rada upp er ifall det skulle va så att jag virrar ihop och glömde någon.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Sorkland
2

#13 Jag känner mig träffad. Någon måste ju trassla ut din oreda du virrar ihop. Utan dig skulle jag ha as tråkigt

Förutom Virrpanna vill jag tacka Lancia som alltid ställer upp för alla djur som behöver hjälp på olika sätt.

ylva00
1

Mitt tack går till Mezzzanina och Zickan och till RiF. Mezzzanina har hjälpt mig med mycket, bla att hon tipsade mig om Zickans extrakull som mina bebisflickor kommer från. dem flyttar hit på onsdag! Tack Zickan för bra råd och att jag får världens sötnosar! 🌺

Instagram @enzo.bordercollie & @mydoodl3s puss o Kram

GeishaoChick
1

Jag vill tacka Jokkan som tillät mig att behålla låneburen jag haft sedan i September! Jag är väldigt tacksam för att få behålla den eftersom den är en otroligt bra bur! <3

Vill också tacka HusMusen som hjälpte mig med att introducera mina råttor korrekt. Hon har gett mig otroligt mycket värdefull information!

Terato
0

Jag vill tacka alla mina råttkompisar och "mentorer" för att ni är så inspirerande att bolla eller bara umgås med. En del dagligen, andra mer sällan. En del mer aktivt förut, andra nya. En del bor nära, andra längre bort. En del har jag samarbetat eller nästan samarbetat med, andra är råttvänner från förr.

En av er har haft grundläggande betydelse för avelstänket och kunskaperna jag har idag om tamråttor och mina absolut bästa råttor genom tiderna har kommit från dig. 

Törs inte nämna några namn eftersom jag då kanske glömmer någon men ni vet nog mycket väl vilka ni är!

Jag vill också tacka min kära syster som troget tagit hand om min honflock de senaste åren och alltid finns där för mig. Utan henne hade jag inte kunnat ha någon uppfödning över huvudtaget.

Har även ett gäng fantastiska köpare, före detta köpare och fodervärdar som allihopa är guldkorn! Kan inte förstå att jag har haft sån tur. Några av er har blivit väldigt fina vänner, dessutom.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Terato
0

#11 ❤️

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Fjordell
0

Ett stort tack till alla underbara människor som stöttat mig genom en jobbig period här i våras, och till er som verkligen tror på det jag gör, och försöker hjälpa till. Ännu ett tack till alla underbara köpare som tar så väl hand om sina små rebeller från mig, och ständigt uppdaterar om hur saker och ting går. Ni är guld värda.🌺