Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 481 ggr
[juunii]
4

Kärlekstråd

Råttor är bara så underbara djur! Kan inte föreställa mig en som är bättre.
Ögonen, längden, de små söta tassarna & blöta nosarna får en att tappa andan, hur är det möjligt? 😮#perfect
Ryser varje gång när jag tittar på råttbilder, de är så fina att man inte kan förstå det är sant! 
Det är verkligen svårt att beskriva om hur jag känner för råttor med ord, det är helt meningslöst.

Hur känner ni för råttor?

[melinih]
3

Mina råttor är mina barn. När jag inte är hemma tänker jag på dom hela tiden, och när jag väl kommer hem och de kastar sig mot buren för de vill komma ut, då blir jag alldeles varm inombords. Man får aldrig nog. De är absolut mina värdefulla ögonstenar, jag älskar dom!

[juunii]
0

Åh, längtar tills jag får mina!! 😃

Lenichu
1

åååh mys! Tänker likadant om råttor. Har alltid älskat gnagare, haft degus, ökenråtta och kanin, alltid velat ha råttor, och snart ska det bli av! Dom små tassarna som klättrar överallt, dom söta ögonen och den gosiga kroppen, cant wait!

prutt

Bananbullar
2

Känslan att man kan sitta och bara titta på dom, antingen när de är i buren eller ute och springer. Hur timmar bara kan försvinna helt plötsligt!

[Viiicksen]
2

Jag har fem råttor som jag älskar oerhört mycket. Men så har jag min gammelråtta Penny som är ungefär 2,5 år gammal. Eftersom hon är min första råtta (min "andra första" råtta dog för ett år sedan) så är hon väldigt speciell för mig. Finns inga ord som kan beskriva hur underbar, gosig och fin hon är. En mullig liten tant som älskar att bli pussad och gosad och som litar på mig till hundratio procent. Hon är min kärleksråtta! Självklart älskar jag mina andra råttor också, men den första råttan är alltid speciell. Känns sorgligt att man inte kan ha henne för evigt! ❤️

GeishaoChick
2

Jag bara älskar råttornas små-korkade blick i ögonen när de står åt alla håll <3