Råttor iFokus

Råttor

Etikettburen-boende-inredning
Läst 585 ggr
WarMinerTool
1

Tips på inredning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det så att jag suger på inredning så jag vill gärna ha lite tips! Säg till om ni vill ha bättre bilder! (suger på att ta kort och det är ganska stökigt för tillfället!)

Kommer posta lite dåliga bilder på buren och sakerna jag har (Kan göra/köpa mer)! Ni får hemskt gärna ge tips på "leksaker"/roliga saker man kan göra till råttorna! :)

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

WarMinerTool
0

Det här är bottnen som sitter ihop med buren…

WarMinerTool
0

Lite saker jag har…

[juunii]
1

Rep, hängmattor, hängande tamponger, pringlesrör, korgar, hyllplan, stegar, rör, sputnikar, kattleksaker/babyleksaker/hundleksaker/bitleksaker/fågelleksaker osv, mysiga fleeces, bollar, fjädrar, toapapper, salladsboll, grenar, Ikeasaker (finns en stor tråd här någonstans), kartonger, lådor..

Det är allt jag kommer på just nu, kom ihåg att det är bara fantasin som sätter gränser! 😉

Plutthen
0

tamponger ?!

Juliastrom
1

#4 häng in en tampong utan plast och råttorna blir galna, iaf mina, de sliter upp den på bara några sekunder ;)

Lenichu
1

haha! Tampong, trodde jag läste fel. måste prövas när jag får mina :P

prutt

WarMinerTool
1

Trodde jag också läste fel! Jag är ju kille så jag får sno några av min mamma sen när jag får mina råttor! ;)

Lenichu
0

haha, usch nu skrev jag nästan massa opassande skämt.. ;)
Köp egna, samtidigt som du köper en chokladkaka så tror folk att du har en PMS-flickvän kanske ;)

prutt

[juunii]
0

Haha, har hört att råttorna älskar att dra ut bombullen från en tampong och sen boa med dem 😃
Så fort när jag får mina råttor sätter jag in några ;)