Lilla Hubert :(
imorgon ska jag ringa veterinären för lilla bubben här hemma. Hans ena öga hat blivit stort och grått typ. jag gissar på att en tumör eller liknande som trycker ut ögat eller att det är gråstarr. Och vilket som så känner vi här hemma att det är dags att säga hejdå till honom då han är gammal och börjat på att magra :( Hubert har inte haft det lätt i början av sitt liv. han levde i en hamsterbur med liiite spån innan han kom till oss. Hos oss fick han en stor bur som nog var som ett palats i hans ögon och han blev så glad :) Han har alltid vart liiite rädd och försiktig av sig. gillade inte att bli lyft men gick med på det ändå. Sova var en hitt oxå men även att komma ut o vandra runt i soffan medans tre brudar spana in honom från deras bur. Nova var som galen o ville ut till honom. När han väl var inne i sin bur sprang hon ut för att lukta där han vart och sedan leta efter honom. hon kollade mot syrrans rum där han fanns. Stod på bakbenen och lukta och spana Lilla söta Hubert, vi älskar dig och kommer sakna dig så lilla charmtrollet
// Stephanie och hårbollarna 
jag beklagar!😕
//Nike
Alla vet att dendär dagen kommer.. När den gör det är det alltid för snart.
Tråkigt. :-(
Du får tänka på& påminna dej om vilket trist liv ni räddade honom ifrån& hur bra han har fått ha det hos er. Tycker det brukar göra att det känns lite lättare; att veta att man gjort sitt bästa, -& lyckats hyfsat bra med att göra deras korta liv så trivsamt, tryggt& roligt som möjligt.
ja men precis, känner så jag med. det som är jobbigast är ju att jag inte kan vara med honom ända in i slutet :/ gjort det en gång och det klarar jag inte igen. speciellt inte när jag nu är ensam iväg med honom :( Men han kommer ha det bättre sen när han slipper lida av ögat och åldern. tack
Blir alldeles tårögd :(
Beklagar verkligen 😕
Men, lille vännen.
Vad tråkigt att höra! Vila i frid, lille Hubert🌛
Besök gärna Wamrats uppfödning på FB!
❤️
Besök gärna Wamrats uppfödning på FB!
Vilken söt liten gubbe!
Hoppas han redan nått sin destination, där han ung& frisk& stark leker med kompisar, gräver, klättrar, bygger mysiga bon& samlar fina saker, äter sin favoritmat& gosar i enorma råtthögar.
Beklagar 🌺
Kändes hemskt att gå in i mitt rum förut och sen en tom plats! 😕
Beklagar 🌺
Tack så mycket allihopa
beklagar :(