Silverfawn
Någon som har en bild på en Silverfawn som man kan titta på?

15:45
Tänkte bara tillägga att Silverfawn numera heter Amber, så ni som blir lite förvirrade över varianterna: Silver Fawn och Amber handlar alltså om samma variant, genetiskt A-pp/A-bbpp / Terato_

Tack :) .. Gud vad fin hon är! Jag är helt frälst i den färgen.. *dreggel*

#4 Vilken myyyysig svans!!! :D
#8, översöt! :D

#8: Men… Är han verkligen silver fawn? Ser mer ut som beige
#8 håller med Nutiz. tycker inte riktigt han ser ut som en silver fawn? kanske ljuset som gör det?
#10,11 jo precis det är ljuset som gör det, och så ser det ut som att han har svarta ögon också vilket han inte har :P

Jag har en släthårig Silverfawn, en rexad silverfawn och en dubbelrex silverfawn XD <3

#13 Mäh, du måste du visa bilder! :P
Älskar mina stora små vänner..

kolla mina bebisbilder
Mia//
allobosia: Jag vill se andra bilder för att bli övertygad om det… Beige har ju rubinögon, så vissa beiga råttor kan ha riktigt röda ögon. Tycker det där ser ut som en beige, verkligen.
Åh vilka fina silver fawns alla har :D Jag älskar den färgen faktiskt.. Den och blue ;) Lite synd att dom har röda ögon bara ;D
#16 länge sedan jag skrev det där, och jag hade fel :)
#22: Aha, okej. Sorry, såg inte det!
#19 blue har inte röda ögon ;-)
Jag har en bluefawn dumbo hane som fick lite problem på att flytta till nye ägaren. Så jädra snygg färg. Svårt att släppa honom dock men funderar på att lägga upp annons.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#24 Nej det vet jag ;) Men jag menade att det är lite synd att silver fawns har det :P
#2 hahahaha, vilken underbar bild!!

#24 Skulle inte du kunna lägga upp en bild på honom? Vore kul att se :)

som ni ser blev det fel bild.. den på bilden är en chocolate agouti och heter Granathens Cybister-La-Paz..
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

ah, just det Silver fawn har ju bytt namn till Amber. ^^
Har "bara" en Fawn här hemma. :)

ohh.. jag stjäl allihop.. sjuk söta
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#41 XD XD XD XD XD snyggaste stilen någonsin XD XD XD XD
You can't spell Bitchy without Itchy
#42: Hehe, Ungefär " Du ser mjuk ut, gör det något om jag sover på dig?"

*sneakhug*
You can't spell Bitchy without Itchy

#40, 41, vad fin hon är! Fin orange färg.
# 45 Tack :) Hon har en väldigt orange färg, syrran Ronja är gråare i färgen.

Men åh!!! Vill oxo ha en rödtott!

Oerhört vacker färg, verkligen!
Älskar mina stora små vänner..
ÅH vad jag älskar silverfawns! :D era är sjukligt söta! Vet ni om det finns någon planerad fawn kull? Äldre hona som letar hem? :)
Jag har haft många Silver Fawn/Amber. De har varit otroligt ljusa i färgen de flesta, pga gensoppa.