Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 838 ggr
[[Mellebelle]]
0

haltar

Såg nyss att Bianca haltar i bakbenet, hon är varken svullen eller har något sår på tassen? Men hon stödjer inte sig på det? kan det bara va att hon fått en smäll eller fastnat med den på nått sätt eller vad kan de vara då den ser ut som den ska?

[[Mellebelle]]
0

ingen som varit med om nått liknande och vet vad det kan vara?

sooooooofie
0

Sådär var det med min ena råtta för ett par veckor sen, som tur var gick det över efter några dagar 🙂 Det kan ju hända att hon kanske ramlat eller något..

[[Mellebelle]]
0

hmm okej! får hoppas att det går över.. hon är ju rätt så vild så hon ha väl varit lite föör vild och ramlat kanske.. 🙂

deeremf
0

Jo var med om något sånt, första gången blev jag lite skraj och vi for iväg till vetten, hon fick en spruta och sen ligga och sova i en resbur i några dagar.

Nu flyttar jag bara henne till resburen och ställer den brevid den stora buren så får hon ligga där i två dagar.

Har bara hänt två gånger, olyckor sker men har aldrig sett hur, hon är en liten kamikazeråtta. :)

[[Mellebelle]]
0

#4 jahaa tur att det gick över iallfall! jaa det finns små krabater som har alldeles för mycket spring ibena och man hinner aldrig se vad som har hänt ;)