Tips till allergiker!!
Hej på er!
Jag vill bara tipsa er som har råttor och kanske känner av allergi i näsan,snuva osv.om en nässpray som heter "Nasaleze"
Den lägger sig som en hinna i näsan.Många som jag känner till har fått bra resultat av den.Värt att testa!
Lägger in en sida här där ni kan läsa om det!
http://www.vitaminvaruhuset.e-butik.se/shop/?artnr=5092&gclid=CIOc9cCuqo0CFSVpXgod2xJQtQ
Bra att tipsa om det :) Kan hjälpa många :)
Tönk bara på att allergi är väldigt individuellt. Det som hjälper vissa kanske inte fungerar alls på någon annan. Men ett bra tips för den som vill testa. :)
har du andvänt det själv?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Jag använer sprayen själv, men ej för rått allergi utan för pollen allergi.Representanten för Katt kommand Syd här på Gotland brukar rekommendera att testa sprayen om man känner av sin katt.
Skulle jag känna av mina råttor så skulle jag tycka att det är värt att testa allt innan jag skulle ha valt en annan väg!
Och visst finns det massa kortison sprayer och liknande som allternativ,men jag väljer själv (vid min pollen allergi) ett naturligare val i första hand.
Eftersom sprayen ger gott resultat vill jag rekommendera den.

Jag använder Nazalese, men jag får ta det flera ggr om dan om det ska hjälpa. Visserligen kan man inte överdosera det, men det går åt en del…