Mina underbara råttor!
Här tänkte jag presentera mina bebisar en å en :-) tar nog en liten stund m bilder åt rätt håll osv ;-) men här är dom! Sookie: sook,sookbook, bookie :-p Nemi: nems,memi Buffy: buff, buffster Ruby: rubybooby,rubs Nora: noris, snoris, snor!! :-S Dexter: dexpex, dex Kiwi: kiw, kiws, kiwster På bilden, Nemi Buffy sookie :-)
Här har vi trion! Buffy Nemi och sookie. Sookie och Nemi kom hit först och är underbara fantastiska tjejer! Sookie är helt klart ledaren i gänget och Har ett underbart psyke. Nyfiken och tar för sig, tillgiven och vill ha mkt kärlek:-) Nemi är lite blygare men blir snabbt självsäker när hon varit ute några minuter! Älskar att sova med Buffy. Buffy! Kom hit då hennes burkompis gått bort och jag kände medlidande. Tror inte att hon blivit hanterad mycketdå hon är "svår" att ta upp pch oftas piper till. När hon väl är ute dock så blir hon liksom Nemi mer säker och tillgiven :-) det är ett livslångt åtagande och jag tänker fortsätta kämpa för att hon ska må bättre i mina händer :-) Det var mina tre första tjejer! Nästa på listan är Nora!