Råttor iFokus

Råttor

Etikettsläktforskning
Läst 1229 ggr
miracle
0

LOST-Kullen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte att de som har ungar från Lost-kullen kunde lägga upp lite bilder på dem i den här tråden. Alltid kul att se hur syskonen till ens råtta ser ut. Här kommer några bilder på Sun. Fick med mig henne hem från utställningen i Hbg nu i helgen. Hon är en framåt och mysig liten råttjej. Är helnöjd med henne. Hon kommer nog att passa bra in i min lilla flock på numera tre råttor.

Miracle, Blixtra, Tårtan och Sun!

miracle
0

En bild till på Sun!

Daydreams
0

ok har nu fotat Sayid och Sawyer. Jag lyckas aldrig ta bra foton på minkar, har väl dålig kamera eller fel inställning på den. Men här kommer ett par foton iallafall:D

Daydreams
0

och Sawyer

perlir8
0

åhhh så sööööta!!!

Stj3rnfallet
0

Åh, så söta dumbosarna är!:D

Mezzzanina
0

Åh vad fina de är!Roliga att få se syskon!

Soulonfire
0

Min datorkabel till kameran är borta!Skrikandes Jag som tänkte lägga in bilder på nykomlingarna.

TacoBelle
0

Jag råkade också falla för en Lost-bäbis. Här är Ana-Lucia Cortez.

TacoBelle
0

Underbaring…

TacoBelle
0

Hur söt får man vara?

Daydreams
0

så himla gulliga, jag tycker dem verkar ha ett väldigt fint temperament också. Mina kuttrar hela tiden så fort dem får vara med och göra saker. Och dom är inte rädda alls utan kommer springande till en när man går mot buren.

Dock äter dom otroligt mycketFundersam Dom får hälften av vad mina 4 honor får och mina tjejer äter inte upp hälften av sitt medans killarnas är slut på några timmar. Och dom är bara bebisar. lol dom kommer äta mig ur huset när dom blir vuxna.

miracle
0

Så roligt att se bilder på Lost-kullen. Sun är en riktig goding och tuffing. Tvekar inte att ge sig iväg på egen hand och att hoppa från höga höjder.

#11, det där med maten har jag inte märkt ännu, men det kommer väl. Hon är ju hona, kanske spelar roll?

Miracle. Tårtan, Blixtra och Sun.

Soulonfire
0

Här är en av mina nykomlingar från etten… helt underbar, det bästa hon  vet är att ligga under min tröja och sovaGlad

Soulonfire
0

Och här är den andra från etten, inte från samma kull, men det spelar ingen roll. Hon börjar kuttra bara man lyfter upp henne, det gör dom båda två iofsRäcka ut tungan

Absinthe
0

#14 jag har också en från den kullen.. =) ska lägga in bild på honom så fort jag har internet där hemma.. =)

TacoBelle
0

Ni med LOST-bäbisar. Hur har introduktionen gått med era andra råttor?

Daydreams
0

Jag hade ju bara honor sedan iinnan och mina lostbebisar är hanar. Iofs så gillar dom varandra väääldigt mycket lol.

Soulonfire
0

Det har gått jättebra, en av mina äldre råttor tog sig an dom som om dom vore hennes egna bebisarGlad

Daydreams
0

inga fler bilder på lite lostisar?

etten
0

va roligta att alla verkar trivas med lostisarna=) och från den andra kullen med.. roligt att se bilder på de små liven..=)

miracle
0

Introduceringen med mina stora råttor och Los-bebisen har gått hur bra som helst!

Grodan
0

jättefin profil den här har

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

AnnaL
0

Jag är kär i Anna-Maria. Råttan alltså.

TacoBelle
0

Grodan Ja hon är lovande Skrattande

AnnaL Vilken är Anna-Maria?