min nya bur!
Cool bur! Håll koll bara så att ingen försöker klämma sig igenom gallret och fastnar, man ser att de redan testar lite 🙂

Mvh Stephanie 

#11 jaa får göra det, först försökte dom lite men efter ett tag blev buren mer intressant än att försöka ta sig ut :) men ska hålla koll så klart!
Jag har en likadan bur och den är verkligen så jävla snygg och bra speciellt om man har tjocka pojkar som jag som inte tar sig igenom 😃
#13 jaa visst är den! :D haha jo, mina damer är inte så jätte små heller som tur;) förutom Bianca och Alice då.. men jag får hoppas att dom inte får för sig och försökra trycka sig igenom :)
#14 Ja får hoppas det, endast en av mina honor lyckades ta sig igenom när dom bodde i den och hon är väldigt smal och envis :)
Jättefin! Kan ni inte berätta vart den går att köpa? 🙂
Hälsningar
/Emma Öhr
Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus.
Även dvärgsektionsansvarig i ovanstående förening.
Min uppfödning: Vildvittrans dvärghamsteruppfödning
#15 Jahaa ojda.. :p ja får hoppas mina tjejer här tankarna på nått annat^^ #16 jag kopte den begagnad så jag har ingen aning ;o
Åh vad fin! Vad har du för något där som ser ut som vita små hyllplan? Ser jättesmidigt ut ju! 🙂
//Ebba
"My thoughts are stars I can't fathom into constellations"
#16 hittade minst 2 st på blocket nu så kika där :)
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Det ska jag göra Melissa :-)
Hälsningar
/Emma Öhr
Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus.
Även dvärgsektionsansvarig i ovanstående förening.
Min uppfödning: Vildvittrans dvärghamsteruppfödning
#18 har köpt det på IKEA :) hörnhyllsplan tror jag den hette kostade bara 49kr på toa avdelningen! :) super bra!
#21 Tackar! Ikea nästa ;)
//Ebba
"My thoughts are stars I can't fathom into constellations"
Den brukade finnas på zooplus.dk men de har tyvärr tagit bort den ur sortimentet nu :/