reglerna för råttor
jag har letat efter reglerna där det står hur man ska sköta råttor och vad som krävs för ägare men har inte hittat något, är det någon som kan hjälpa mig och hitta dem, eftersom jag vill gå över dem med folcket här hemma.
tack påförhand
Lilian och tammy
Kolla srs hemsida
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

tack, men jag mena typ från djurskudsmyndigheten. eller vad man nu ska kalla det för rått sällskapet är ju en org i sig själv.
Du ska nog läsa djurskyddsmyndighetens L80 Googla på den för min dumma dator vill inte öppna den
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

tack får nog försöka på den igen eftersom den inte vill öppnas på min data heller.

Nu är det ju inte djurskyddsmyndigheten längre utan jordbruksverket.. Men jag tycker nog det är bättre om du läser SRS info för lagarna & råden i L80 ger jag inte mkt för..
Men är det just lagarna du är ute efter så är det bra =)
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken