Heliodor & Morris :)
Förra bildtråden hittar ni här ->
Gör en ny nu med tanke på att jag bara har kvar dessa två. Här kommer iaf lite nya bilder på dem.. först ut blir Heliodor! Himalayan rex db 

★ Världens underbaraste! ★

Fina gubben min!

Naw, söt pröle min :')
(Lite omgjord bild, men jag gillar den!)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Å så lite bilder på Ladugården's Polarvargen, eller "Morris" som han kallas här hemma.. 
Black irish rex db.
Gull proppen!

Lite tlött i ögat tror jag visst 

Morris absoluta favoritplats hos min kille, bredvid telefonen i soffan. Undra just vem han har tänkt ringa .. ? ;p

★ Pröpen ★
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Sötnosar! :D Vad använder du för Kamera när du fotar och objektiv?
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Öh.. ingen aning. En Olympus av nåt slag. Ingen större koll på det faktiskt, jag bara fotar och hoppas på bra bilder 
_
Haha okej. Hur får du in så många bilder på ett inlägg då? xD Det får aldrig jag >.<
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Hehe jag lägger in en bild- sparar inlägget. Sedan klickar jag upp min egen bild och kopierar den. Öppnar inlägget igen och klistrar in den där.. så laddar jag upp en ny bild. Sparar å fortsätter så..
Jätte praktiskt 
_
Dom är så fina 
Vad fina :) du känner väl Matilda? :P hon pratade om dig och dina råttor och hamstrar ^^
//Forgetful
#7 vilken Matilda menar du..? Hon som kallar sig Tinwe här på iFokus eller någon annan? Nu blev jag nyfiken.. ;)
Här kommer lite fler bilder på boysen!
_
Heliodor, han står ju så gulligt här :')
_
Älskade lilla mjukisboll, så kärlekssjuk och mjuk 
_
Morris vill ju också va med såklart!
_
(Ladugårdens Polarvarg)
_
Favvoplatsen består! ;D
_
sådär, nu har jag äntligen orkat uppdatera denna tråd lite!
Stor prestation haha
_
Ja precis ^^ Matilda (Tinwe) :)
//Forgetful
Hehe jaha ja men hon känner jag till ja! :D
_
Ojojoj! älskar dina möss! dom är bara så härliga <3
Visste inte riktigt vilken av råttornas trådar jag skulle välja, men den här var det länge sedan jag uppdaterade..
Här kommer några nytagna bilder på mina fyra grabbar 
_
Fr. vänster; Kimau, Morris, Heliodor & Swiffer :)
_
Heliodor, världens goaste lilla palt, och Swiffer *love*
_
"Minstingen" Kimau och Swiffer..
_
Och så en sista bild där Heliodor har hittat sig en ny kudde ;)
_
#25 Fast det här är ju inte möss utan råttor ;)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Attans vad snygga grabbarna är!
Fina grabbar :)
Hihi ja dom är ena riktiga små tjockis-hunkar ;)
Fast det är klart, det är bara dom äldre tunnhåriga herrarna som är lite mulliga tssss…
_
Jättefina alla 4 
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Slänger upp en ny bild på Swiffer, han har blivit så stor och fin.
_
#38 Vilken snygging!!
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Kom på nu att han har ju en egen tråd.. kanske borde lägga upp bilderna där istället. Dumma mig.
Hmm.. ja då får jag väl visa bilder på Heliodor och Morris nu då 😛
Har äntligen tagit tummen ur och vägt Morris, han ligger på 800 gram. Härlig pöjk! ^^
_
Redan 2 år och 1 mån..
_
Får se om jag orkar lägga upp nå bilder på Heliodor sen, nu ska jag vara klok å lägga mig och soooova!
_
Heliodor, egentligen skulle man väl fotat utan blixt. Men det blir bara kassa bilder då tyvärr :(
_