Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 420 ggr
irjavera
2

IT Teknikers

Hur kommer det sig att rådisar är så fantastiskt bra på att hitta de mest obskyra kortkommandos på datorn som man alltid önskat man hade men inte kunde hitta? 😃

Tack fina små yra systrar för att ni städade upp ikonerna på skrivbordet❤️

:holmgreen:
0

Hahaha nej vad gulligt. ^^

Mina tjejer brukar koppla ifrån internet på min dator. Och jag vet inte ens hur de gör. :O
Hahaha riktiga små IT teknikers. :)

Sara FE
0

Mina har mest lyckats skicka sms och meddelanden på MSN (samt stänga av telefonen då jag pratat i den). :) Någon gång lyckades en av dem hitta ett kortkommando som gjorde att hela webbläsarmenyn försvann, något slags underligt helskärmsläge som esc inte bet på. Panik tills jag på något vis löste det. ;)

Mapel
2

En av våra små lyckades ringa upp min sambo på min mobil, det gulliga var att min sambo precis hade gått ut i köket! Hon ville ha tillbaka sin mammi helt enkelt!!

Zakaraa
1

Min råtta har vid ett tillfälle "vänt skärmen" (dvs. ctrl, alt + någon av pilarna) och hur sjutton de lyckas med en sådan kombination är extremt konstigt för mig :P

Värst är det ju också när man själv inte visste hur man fick bort det och försökte hitta lösningar via den sneda skärmen (snacka om jobbigt!!)
Nu kan jag dock den kombinationen så skulle de råka göra det igen ja då jäklar kan jag lösa det! 🙂

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Apootie
0

Mina brukar vara jättebra på att stänga ner ALLT jag håller på med och slå på något annat på datorn…

darkness
0

Eller när man vart inne på word och markert hela texten för att ändra typsnitt o de små monstren går på någon tangent så allt raderas .___. Gjorde några jag hade förr i tiden när man gjorde uppsatser för skolan xD

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

irjavera
0

😃 Kul att höra om era små IT tekniker och deras datorfixar! 

Smårackare och busar!