Hängmatta och Koppel?
Någon som säljer råttkoppel eller vet vart man kan köpa det? Och vad är måtten på en bra hängmatta? Eller vart kan man köpa en hängmatta?
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Hängmattsmått beror helt på vilken bur man har. Finns inget oprimalt mått på en hängmatta eftersom alla burstorlekar är olika :) Så mät din bur och anpassa hängmattan efter det.
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#1 Min bur är 70 74 40 tror jag. Några rekommenderade mått? Vet du vart man kan köpa koppel?
Som sagt, anpassa måttet efter buren så om din bur är 40cm djup så gör du hängmattan ungefär 40cm djup.
Finns lite olika personer här på RiF som säljer sele men mer än så vet jag inte. Köpt inte i djuraffär bara för de selena är jättedåliga.
Jag brukar bara ta en lagom lång kökshandduk och hänga upp. Funkar prima till hängmatta. 🙂
#3 Ok!
#4 Testar det!
Någon här som säljer koppel/selen? Skulle vilja beställa 2 st isf!:D
lägger en tass här söker också koppel till råttor :)
Köpte mitt av Zickan men är säker på om det var hon som gjorde dem eller om hon sålde åt någon annan
Zickan har sålt vet jag, kolla med henne!
Djuraffärer har ju selen m.m. Mina köpte jag på Djurmagasinet. Det va egentligen till marsvin men de va sådant kors sele som man kan göra hur litet som helst :)
#9 De är extremt lätta att smita ur så därför många brukar undvika dem. Det bästa selen man kan köpa är 8-selen eftersom den är skonsam och den svåraste att rymma ur. :)
Vart kan man köpa 8-selen? Gör zickan sånna?
#11, läs #7. Hon har sålt men vet inte om det ärhon som gjorde dem eller om hon sålde åt någon annan. Så bäst är ju att du kontaktar henne och frågar.
#12 Ok, ska kontakta henne!