Flisan
Idag har jag äntligen fått hem min efterlängtade råttös. Det är en liten siames dumbo. Rubinögd tjejja som fyller 8 veckor på tisdag. Väldigt nyfiken liten tjej som under bilresan hem vände uppoch ner på transbortburen. Hon rörde runt i filtarna i en timme tills hon blev nöjd och somnade. Hon har fått flytta till en lite mindre bur tills hon ska flytta ihop med Kickan och Strumpan.
Direkt när hon kom in i buren undersökte hon var allting var. Hon har inte varit på undervåningen av buren än, Men hon får ta allting i sin egen takt. Just nu har hon somnat i huset inbäddat i några filtar hon fått med från uppfödaren som luktar mamma och syskon. Trött efter flytten
Kommer skriva mer om henne sedan när jag lärt känna henne mer
lilla gulle Flisan❤️
( Bild från bilresan i transbortburen )
Mvh RåttanElin 
Kickan<3Strumpan <3 Flisan <3
Vilken sötnos :*
// Stephanie och hårbollarna 
Vart köpte du den lilla sötnosen? :)
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Vilken söt liten prutt :)
Av en uppfödare som bor i Eskilstuna. Hon är emarlum här på rif
Mvh RåttanElin 
#1 #3 Tack!🙂
Mvh RåttanElin 
Flisan är en helt underbar liten tjej! Jätteframåt och nyfiken som bara den! Lite försiktig men det kan man ju förstå. Hon har sprungit runt i buren och härjat hela dan. Jag har suttit varje liten ledig minut med denna lilla underbaringen. Jag har lekt med henne med en påskfjäder vilket hon tyckte var jättekul! Jag satt en liten stund med datorn några meter från buren. Jag hade öppnat den så Flisan kunde få titta ut lite. Och helt plötsligt klättrade något upp på min axel. Det var lilla Flisan som alldeles själv och frivilligt hoppat ut ur buren och sprungit till mig. Där satt hon hela eftermiddagen och sov o knastrade! Nu sitter hon i en hängmatta och tittar på mig och vill ut. Och visst ska hon få det 😍
Min lilla gullunge! Så snäll, gosig och lekfull efter knappt ett dygn i sitt nya hem!
Mvh RåttanElin 
Åh, precis den färgen, och dumbo vill min dotter ha… Såååå fin 🙂
En sådan råtta vill man ha tusen av
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
Gud vad gullig! :)