Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 350 ggr
Ellasratties
0

Majkullarna!

Hej! Nu har en av mina honor varit på dejt. Det är en planerad kull som ni får lite info om nedan.

OBSERVERA att kullen inte är född ännu och detta är för att folk ska hinna intressera sig, kontakta mig och för att jag skall lära känna dem innan. Jag är mycket mån om vart och hos vem mina råttor hamnar, det är alltså därför annonsen görs redan nu.

• födelsedatum: RUNT 3 maj

• färg, teckning o hårlag: Släta och rexade

• kön: Vet ej ännu

• kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (6v minst 100g): Vet ej ännu

• faderns namn, födelsedatum, vikt: Ratsian Leikkiä Vaan, 05/03-11, ca 700 g (Black american berkshire)

• moderns namn, födelsedatum, vikt: Ladugårdens Nattens Dotter, 09/07-12, ca 330 g (Silver black ut)

• syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Att få fram lugna, snälla råttor med fina färger och perfekta temperament. Färger som förväntas är: black, agouti, mink och choklad. Teckningar: variegated, ambk, enfärgat. Parningen planerades noggrant.

• omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Vet ej ännu, men det skall ej vara problem i flock eller liknande, men som sagt, man vet aldrig.

• pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 250 kr st kommer vara reggade i SRS

• ort där råttan/råttorna finns: Gamleby, Västerviks kommun, Kalmar län

• telnr, epost och alternativa kontaktsätt: 072 588 10 89, Elladulcis@live.se, Facebook: Darling's Rats

• Om annonsen ska vara låst eller ej: Ej låst

Mvh, Ella Ler Har du svår mensvärk? Kika in på Endometrios i fokus