Råttor iFokus

Råttor

Etikettsläktforskning
Läst 1734 ggr
Dramatik
0

Palms Beatleskull

Finns det någon här som har råttor ur denna kull? Själv har jag 2 små pojkar som jag hämtade igår, Love me do och Let it be heter dem. Kan lägga upp bilder sen någon gång, har inte kameran hemma för tillfället.

Om ni har råttor ur kullen så hade det varit jättekul om ni ville presentera dem och visa lite bilder och så:)

Dramatik
0

Puttar upp lite för att se om här finns några syskon.

Jag har inte ens haft mina i en vecka än så jag känner ju inte dem riktigt än. Men vad jag märkt än så länge så är de väldigt sociala båda två. Den ena är lite mer för att upptäcka än den andra och han är otroligt smart.

Annars så är det två buskillar, men de är ju såklart inte så himla gamla så det är väl inte så konstigt kanske:) Nagelrensare behöver man inte heller när man har dessa pojkar för de fixar det så gärna till mig:P

[Alenzi]
0

Du får också väldigt gärna lägga upp en bild eller femton ;)

Dramatik
0

Ja, jag måste bara komma ihåg att ta hem min kamera från pojkvännen så ska jag fota dem:)

dyoxide
1

Måste bara fråga … Fanns det någon liten tåttis som hette "I am the walrus" i kullen? Flört Ääääälskar just den låten.

Dramatik
0

#4 Haha nej tyvärr inte:P

Namnen i kullen är:

Sexy Sadie

Ain´t She Sweet

Dizzy Miss Lizzy

Here Comes the Sun

All You Need Is Love

Help!

Can`t Buy Me Love

Yesterday

Love Me Do

Yellow Submarine

Let it Be

Love Me Do och Let it Be är pojkarna som bor här:)

dyoxide
0

#5 Awwww, hade det funnits en I am the walrus hade jag kidnappat den direkt :(

Sankar
8
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sent svar i gammal tråd, men jag tänkte bara berätta att jag och min sambo är stolta flockmedlemmar till Palm's Ain't She Sweet och Palm's Can't Buy Me Love. 😃

Bifogar en bild på tjejerna. Den är från när vi åkte bil med dem en gång. Av någon anledning ligger de gärna på rygg och chillar/sover då. 🙂

Dramatik
0

Men gud vilka sötnosar! Måste fota mina snart också, hade helt glömt bort denna tråden:)

Dramatik
1

Jag är superseg med bilder, men här kommer två av dålig kvalitet. Får fixa bättre en dag sen:)

Palm`s Love Me Do (Limbo)

Dramatik
1

Palm`s Let It Be (Quake)

Sankar
0

Vilka små charmtroll!! 🙂