Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 574 ggr
wintermynta
2

EDEBO utställningen

Roslagsråttan anordnar aprilutställning.

21 april i Edebogården utanför Hallstavik.

Sista anmälnings.- och betalningsdag Framflyttat till torsdag den 11/4

Anmälningsavgifterna sätts in på SRS pg 490 34 84-6. OBS! Märk betalningen med "Edebo" och ditt namn.

Anmälningarna skickas med post till :

Johanna Ivarsson

Banvägen 8

763 43 Hallstavik

Observera att det är SRS anmälningsblanketter som gäller.

Alla titlar skall anmälas i förväg, senast sista anmälningsdag,  på för ändamålet avsedd blankett.

Alla frågor rörande anmälningar tas med: Johanna Ivarsson. tel: 0175-15012, kulla_gulla@yahoo.com

Övriga frågor tas med: Varga Nyman. varga.frostnatt@gmail.com

Domare:

Petklass: Mia Florentin

Standard: Theres Granath

Agility A&B: Gail Adam

Observera att det vid högre eller lägre antal anmälda än förväntat kan bli domarändringar.

Friskkontroll: 9-10

Bedömningarna startar ca 10, 30.

Tips till icke bilburna utställare från Stockholmstrakten: SL bussar mot Hallstavik går från Tekniska Högskolan och Danderyds sjukhus.

Se på SL.se. Linje 639 och linje 676 & 641

På utställningsdagen avgår Linje 676 från Tekniska Högskolan i Stockholm kl 08,10. Byte vid Söderhalls Trafikplats till linje 639 kl 08,49. Framme vid hållplats Edebokyrka ca 09,45.

Från Hallstavik mot Stockholm går linje 639 kl 16,56. Framme vid Tekniska högskolan kl 18,45.

eller linje 641 som avgår från Hallstavik kl 18,30. Framme i Norrtälje 19,22. Byte till linje 676 som avgår 19,33. Framme vid Tekniska högskolan i Stockholm kl 20,37

För utställningsbestämmelser se näst sista sidan i Husråttan, eller på srs hemsida under fliken Utställningar. Allmänna.

wintermynta
0

Välkommen till en av årets mysigaste utställningar. Edebo ligger en bit utanför Hallstavik och utställningen är en församlingslokal. 
Matsäck är bra att ta med om man inte är bilburen då affärerna ligger en bit bort.
Om man åker norrifrån Tierp så har jag sovplats om nån behöver . Vi åker bil sen till Edebo på morgonen.

Hoppas vi syns där!!!

wintermynta
0

Tänkte att vi också kunde skriva i denna tråd om vi behöver eller kan erbjuda skjuts.

Bananbullar
0

Åh. Var så länge sedan jag var på en utställning! Man kanske ska kika förbi. 🙂

wintermynta
0

#3 Det tycker jag.