4:e april - World Rat Day
va, finns det en råttornas dag???
Min blogg: SweGizmo.se
Det var något nytt 
Medarbetare på Sphynx iFokus

Klart det finns en råttornas dag! Sjätte året i rad det firas nu :)
Oj det viste jag inte! Får skriva upp det i kalendern till nästa år också :P
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

hahaha visste inte om det men ändå skämde jag bort de extra:p gotgott med fruktsallad med nötter i, och nystädad bur och extra mycket myyys
Visste inte att det fanns en sådan här dag :P
Har varit iväg så de har ändå fått lite extra gått, nu när man kommit hem till dem :P
Min styvfar fyller också år och jag har namnsdag idag :P
Mycket på en dag! :P
Hade jag ingen aning om - säkert därför det är flaggor på bussarna idag, hehe.. xD
Synd att jag inte är hos pappa som har råttorna nu, men jag får säga till min bror att ge dom något extra gott och mysa massor.. ^^

#3 tror det är 8:e året… De hade väl det första 2003 om jag inte minns fel..?
http://r8bloggen.wordpress.com/2010/04/04/world-rat-day-2010/
det är åttonde :) Har sett det här på RatPower, men är sällan in där numera då sidan är så sjukt dåligt uppdaterad, synd egentligen :(
Och mina råttor har varit så sjuka. Kanske de fått lite tur från att det varit råttornas dag? hoppas kan man ju

World Rat Day 2013! 😃
Glöm inte bort att skämma bort era råttor lite extra idag!

Wow, det visste jag inte! Det ska jag skriva upp senare, nu blir det extra gos med pojkarna 😃
Kanske därför Smeagol flög ut ur buren.. å då menar jag verkligen flög ut, tur att jag stod i vägen så han for rakt på mig ;) Han kanske ville ha en kram? ;) haha
Mvh. Sanne & Djuren
Åh detta har man ju totalt missat. Har en nöt lever i frysen. Måste man ju nästan ta fram och koka. Servera med blandad sallad och keso
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#14 Men Zickan då! Har du inte hängt på FB idag? ;) Nästan alla råttpersoner delar ju bilden :D
#15 haha ne, jag kopplade just upp mig typ. Tog med kaffe termosen, sedan varit till skogs med hundarna och illern nån timme.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag var förberedd i år med extra god frukostgröt (fruktgröt för barn med päron och banan-smak) med lite honung och äppelbitar i, nam nam tyckte råttorna! Samt fick dom lite rooibos-té, också mums!
😃 ikväll ska dom få hemgjort godis som mamma ska göra när hon kommer hem och lite extra god kvällsmat ❤️
Det är också tydligen morotens dag idag ( sa dom på radion XD ) Så mina har fått massa gått :D