Råttbur
Har nu bestämt mig för att skaffa 2 råtthonor… Någon som vet vart man kan köpa nya/begagnade råttburar i dalarna till ett rimligt pris? Eller bygga en själv? Absoluta maxpriset är 1.000kr då jag inte har så mycket pengar just nu.
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
har du kikat på zooplus.dk? Det är fri frakt och de flesta ''små'' burar brukar vara billiga. Men tänk på att priset står i danska kronor, så om du vill veta svenska priset så kan du gå in på valuta.se eller liknande sida och räkna ut rätt pris :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
zooplus.se finns ju. Där hittade jag en bur för 4 råttor för 1.000kr minus 5 % = 950kr med moms och frakt. Fast ville se om det fanns några billigare burar.
Kolla då på zooplus.dk istället om samma bur finns där, för danska sidan är mycket billigare än den svenska, om det är samma bur vi tänker på så kostar den runt 700 svenska på zooplus.dk
det är den här du menar va?
http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure_loebegaarde/rottebur/339936
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Kolla på blocket ;)
Ok, men är det gratis frakt till Sverige då?
#5 Vem svara du?
#5 Om du handlar för mer än kr 399 Danska kr så blir det fraktfritt ja och buren som länkades till ligger på 600-nånting :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Ok, ska nog slå till på den här http://m.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure_loebegaarde/rottebur/339936?previousProductGroupId=40362 . Billig och kan ha Max 4 råttor och jag ska köpa 2! :)
Har en fin, hög råttbur som är jag vill sälja och bli av med.
Har tänkt mig 600 kr för den. Kan skicka en bild om du vill se hur den ser ut. :)
Såg först inte vart du bodde. Blir lite långt och skicka den då..
Hoppas du hittar någon! :)
Annars har jag en bur i ungefär samma storlek till salu för 500 med inredning. Bor också i dalarna.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#11. Kan du smsa en bild till mig? Har skickat mitt telefonnummer till dig i ett PM. (Privat meddelande)