Sidor wanted!
Hej, jag ska snart skaffa råttor, och undrar om någon kan några bra sidor att köpa underlag/mat/leksaker/hängmattor/hus/broar osv osv. Mvh Emelie :)
http://rattor.ifokus.se/articles/4d7133e9b9cb46223904bb73-vanliga-rattfragor?discussions-1
Här hittar du allt du behöver veta :)
Billigt och bra, stort utbud osv. Enda man får tänka på att priset står i DKK, inte SEK. Så använd dig av en valutaomvandlare på exempelvis Forex.se, för att se priset i SEK.🙂
Förlåt, jag missade ordet "köpa". Dags att gå och lägga mig snart tror jag.
#1 Dock handlade det om sidor att Köpa från inte att lära sig mer 😉
TS, en sida som är mycket bra och prisvärd är Zooplus.dk och Zooplus.com där kan du köpa de flesta burar till bra priser och även mycket tillbehör 🙂
Sedan finns det en sida som heter Ratwarehouse.com där det finns massor med bra och roliga tillbehör och inredning, dock kan frakten bli lite dyr från denna sajt beroende på hur mycket man handlar.
Ang. bottenmaterial så är det billigast att köpa i butik, ex alspån.
Foder blandar du bäst själv, hur och vad du blandar i finns med i Vanliga råttfrågor som #1 länkar till.
Undvik svenska onlinebutiker för de är oftast extremt dyra. :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#4 Går det att beställa från ratwarehouse.com? Frakt finns väl bara inom landet, eller?
/Kram Jennifer
Har ni vägarna förbi Linköping så finns det Zooariet UF här som säljer aspflis billigt! 🙂

Mvh Stephanie 

#4 Det går jättebra, har själv bara goda erfarenheter av dem (men var noga med vilket fraktalternativ du väljer, det ena är med båt och tar galet lång tid)
#7 Men det enda fraktalternativ jag hittar är inom landet, vilken ska man ta annars?
/Kram Jennifer
#8 Uppe till höger står det "Shipping to United Kingdom (change)", ändra till sverige 🙂

Mvh Stephanie 

#9 Aha, tack!
/Kram Jennifer
Tack Alla! :)