dog iite..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag dog lite då jag såg denna video, vem vill inte ha en sån här krabat hemma hos sig?? 😃
gud vad stor och gossig ! <3 Skulle tveklöst vilja ha en sån, men har inter plats för mer djur här hemma nu :)
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Gud så sööt :)
Vad jag har läst mig fram till så är GP ofta väldigt svåra att få sociala och de är ofta aggressiva så det är inte vem som helst som bör skaffa en sån här :)
Personligen tycker jag inte de är särskilt vackra, häftiga ja men inte sådär vackra som våra tamråttor är, hehe. 😃
Zickan här på RiF har haft GP om jag inte minns helt fel 🙂
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Jo, Zickan hade ju GP uppfödning ett tag :-)
Instagram @enzo.bordercollie & @mydoodl3s puss o Kram
Åååh, jag vill ha GP råtta :), Har hört att man måste uppfostra de lite som hundar, asså sätta gränser och så. Och de va trogna till sina ägare men gillar oftast inte "besökare"
De har man inte i flock va?
Haft ett 20-30 tal. Dock mest ungat. Min sista hona avled för nått år sedan hos en annan uppfödare i födslokoKomplikationer :-/ Finns massa info på exotiskadjur.ifokus.se. Är inte i närheten av stt ha en tamråtta. Inte många likheter. Pounched rats har hunör. Många fått sy efter bett. Kräver 6kvm bur så bygga om ett rum är enklast. Mest nattaktiva och en del ägare har fått omplacera pga grannarns klagat om ljud på nätterns. Väldigt krävande djur.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.