Jasmine
Här kommer det vara enbart bilder på Jasmine! 
Idag är hon 5 veckor och 2 dagar gammal. En vikt på 105 gram! :D
ååh vilken fining!
ska hon och Sahara ( Som du också gjort en tråd om) stanna hos dig? Bara undrade :)
Jättefin 
Mvh RåttanElin 
Kickan<3Strumpan <3 Flisan <3
#1 Hehe ja det ska dem :) Kanske blir "finingar" bebbar efter dom ^^
haha ja
Väldigt fina råttungar du fick i den kullen och de härtjejerna är otroligt vackra!
Längtar efter fler bilder på dem =D
Mvh RåttanElin 
Kickan<3Strumpan <3 Flisan <3
#3 Fler bilder kommer lite eftersom :D
Ska försöka ta lite bilder på tjejen snart igen. Men vägde henne nyligen och till min glädje så ligger hon nu på 150 gram! 6 Veckor och 2 dagar gammal. 
Hon har samma bus i blicken som mina flickor 
#7 Åh. Ja här är det full rulle om dagarna :P Har dem ute i sängen och jag säger bara det, jag får inte vara ifred en sekund :D
#10 vart någonstans har hon en bläs? :S Kan inte se någonting vitt på ovanpå huvudet ;O
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#11 Hon har rättare sagt en bruten bläs. Upp mot nosen på sidan ser man den :)
#12 jag ser bara en vit käke, men ingen bläs?
#13. På den första bilden ser man väl iallfall. När den sträcker sig upp mot nosen och en liten bit till sen bröts den :P
Även om hon inte har en sån jätte bläs som är jätte synlig så hade vi tänkt para henne senare med en bläsad pojke. Och hoppas på lite bättre bläsar på bla hoodar :P
#14 jag kan nog inte säga att jag kallar det för bläs men du har ju henne irl så jag får väl lita mer på det du säger än vad bilderna visar :P
#15 Ja, jag har hört mig för med folk och fått svaret bruten bläs så att säga :P Blir kul om hon får bläsungar efter sig. Har börjat planera in lite vad som behövs för att lyckas med det :P
Idag har Jasmine gått över 300 strecket! 😃
Hennes vikt ligger alltså på 304 gram nu. Så blir att ta nya bilder på dem snart. Dom växer så fort råttisarna :P