Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1608 ggr
Jellyfish
0

skissa

Tjenare! Är sugen på att träna mig på att skissa djur, så släng in lite bilder på olika djur jag kan skissa! Helbild eller porträtt spelar ingen roll, gärna i rörelse, men helst ska hela kroppen synas, alltså inte en hund som springer i högt gräs och allt man ser är ryggen :P

UrchinFamiljen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har du en bild på min hamster Tusse (R.I.P) som du gärna får skissa av! :)

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

[[Mellebelle]]
0

här ha du fina bomben från en tävling för flera år sedan :p

Jellyfish
0

Har gjort några skisser som går att finna här:http://skissen.blogg.se/?tmp=722997

:holmgreen:
0

Oj vad duktig du är! :)

Ruzin
0

Bild på min lilla Bobbo:-)

RåttanElin
0

Du är ju jätteduktig!!😃

Här har du en liten rådis som du kan så skissa om du vill :)

Mvh RåttanElin Skämtar

Kickan<3Strumpan <3 Flisan <3

UrchinFamiljen
0

Kommer du lägga upp alla skisserna på de bilder som är i tråden? :)

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

UrchinFamiljen
0

Hihi, såg lilla Tusse på bloggen! ^^ Du målar ju supersnyggt! :D Nu blir man ju avundsjuk..😇

Jellyfish
0

Haha, tack så mycket! xD

Jag har ganska många sådanahär trådar, och kommer nog inte skissa av alla bilder. Men det är bara bra om det finns så många bilder som möjligt i tråden, för jag skissar ganska regelbundet och söker då lite olika typer av bilder, så en bild jag inte valde igår kanske jag väljer nästa gång istället

Jellyfish
0

Kommer lägga upp fler skisser på min blogg idag, Bobbo är med :) 

Skissen.blogg.se har varit endel krångel, får se om det blir något :S Men nu vet ni iaf! Håller på och scannar in skisserna :)

Jellyfish
0

Tja, kommer strax lägga upp fler, råttan är med iaf :)

Jellyfish
0

kom igen, jag vet att det finns jättemånga på sajten som har fina bilder på sina djur!

Zolah
0

Du kan ju i första hand gå till teckning i fokus? där vet jag många som skickar bilder på djur

UrchinFamiljen
0

Jag kan gärna lägga ut en till bild! ^^

Kanske lite svår att måla, men du får gärna prova! :)