Rishögs rådisar (Bilder)
Tänkte ha en liten tråd där jag börjar med att visa upp bilder på Rishögs rådisarna jag behöll själv!
Självklart får alla som har råttor ifrån högen dela med sig! Är så kul och få se när dom små växer upp ^_^
Samt ett tack till alla som gett dom här underbara råttorna nya hem fyllda av kärlek! <3
Jag behöll ju Bloody Mary och Millie av honorna.
Dom två är rena myshögar och riktigt fina flickor. Lugna som två filbunkar.
Dom vuxna hanarna som fick stanna här blev; Billy, Dexter, Fredde, Lilla vit och Kalle sneskalle.
Alla dom stora grabbarna är super fina individer, alla är olika :D
Sen så behöll jag såklart bebisar också :)
Va J & K (dom största bebisarna EVER) som Mary födde. Dom är fortf. stora men med bebis huvuden ;) Och Johnny ifrån Harriets kull och Trugvi ifrån Sallys kull!
Underbaraste råttorna som verkligen förtjänade ett bra hem! <3
^_^ / Martiina
Härligt att se! :D
Vad fina dom är :-D . Du har gjort ett bra jobb med dem.
Ska ta mer bilder idag hade jag tänkt :D Försöka få en o en kort :D
#8 Tack! :D
^_^ / Martiina

Tass
Jag kan dela med mig av mina två töser därifrån, Harriet och Rouge. Fast Min pojkvän tyckte inte alls att Rouge passade som en Rouge, så han döpte henne till Doris, och det har bara följt med. Så det brukar bli lite av båda namnen haha!
Det här är dagen efter att jag fick hem dem till mamma och pappa, de låg och mös med mig i timmar, jag kunde inte fått mysigare råttor :) Riktiga ploppmaskiner båda två 😛
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Tass! Va fina alla är!
Åh jag älskar att rouge å harriet har det bra! Det är så fint och se hur bra dom passar med sin ägare! Önskar er alla lycka till!! <3
Finns det några fler som har bilder? Va ganska många bebisar som flyttade ;)
^_^ / Martiina