Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 417 ggr
chade
0

Råtthona sökes

Jag söker efter en till liten hona att utöka min flock med. Just på grund av att jag tycker att en av mina tjejer verkar lite ensam, jag har ett syskonpar som hänger ihop för det mesta, och sen mina två råttor från rishögen som ofta är tillsammans. Dessa fyra leker tillsammans rätt ofta och busar runt, men min femte är oftast lite avsides och verkar inte riktigt vilja vara med. Så jag tänkte att en till råtta kanske hade kunnat hjälpa, men det är inte säkert, men man vinner ju inget av att inte pröva!

Jag söker som sagt en hona, unge eller vuxen spelar inte jätte stor roll, men helst en unge. En PEW eller någon annan ljus färg, gärna dumbo.

Råttan ska vara från friska linjer, flocksmart och lätt att hantera, gärna en råtta som hellre myser än busar, men det är inget tvång. För jag gillar att busa jag med, haha :)

Jag befinner mig i Köping, västmanland fram tills nästa söndag, annars befinner jag mig i skåne, Ängelholm.

Har du råttan som verkar passa mig och mina tjejer så hör av dig :)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

chade
0

Tillägg, en råtta med ljusa färger är inget måste! Verkligen inte, men ett  stort plus bara om det råkar vara så, jag går hellre efter individen än utseendet!

chade
0

Nu är jag tillbaka i Skåne igen, och söker fortfarande!